تاریخ و ساعت فوتسال ایران و تایلند (فینال)


تاریخ و ساعت فوتسال ایران و تایلند (فینال)

فوتسال ایران و تایلند / ساعت فوتسال ایران و تایلند / زمان بازی فوتسال ایران و تایلند / ساعت بازی فوتسال ایران و تایلند / ساعت بازی فوتسال تایلند و ایران / فینال فوتسال ایران و تایلند

فوتسال ایران و تایلند کی هست ؟

تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار فینال رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا به مصاف تایلند خواهد رفت.

تاریخ فوتسال ایران و تایلند

تاریخ بازی فوتسال ایران و تایلند یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 است.

تاریخ و ساعت فوتسال ایران و تایلند (فینال)

ساعت فوتسال ایران و تایلند

ساعت بازی فوتسال ایران و تایلند 14:30 به وقت ایران خواهد بود.

تایلند که میزبان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا فوتسال ۲۰۲۴ است، در نیمه نهایی مقابل تاجیکستان صعود سختی را در ضربات پنالتی به فینال داشت.

تیم ملی فوتسال کشورمان نیز مقابل ازبکستان در نیمه نهایی، کار را در ضربات پنالتی تمام کرد تا حریف تایلند در فینال شود.

دیدار فینال جام ملت‌های آسیا، روز یک شنبه و از ساعت ۱۴:۳۰ در سالن بانکوک آره‌نا تایلند پیگیری می‌شود و قهرمان هفتمین دوره جام ملت‌های آسیا مشخص خواهد شد.

ایران برای پانزدهمین بار به فینال رقابت‌ها راه پیدا کرده که از این حیث دست نیافتنی به شمار می‌رود. همچنین تایلند در حالی برای سومین بار فینال آسیا را تجربه می‌کند، که تا کنون سابقه قهرمانی در این رقابت‌ها را نداشته است.

تایلند پیش از این در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۸ میزبانی این بازی‌ها را برعهده داشت که در سال ۲۰۰۰ در دیدار رده بندی موفق شد با نتیجه ۸ بر ۶ ژاپن را شکست دهد و به عنوان سوم دست پیدا کند.

در سال ۲۰۰۸ تایلند توانست به دیدار نهایی راه پیدا کند اما با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب ایران شد و به مقام دوم رسید. تایلندی‌ها علاوه بر سال ۲۰۰۸، یک بار هم در سال ۲۰۱۲ توانستند به فینال آسیا برسند که برابر ژاپن با نتیجه ۶ بر یک مغلوب شدند و باز هم عنوان دومی را کسب کردند.

تیم ملی تایلند تاکنون ۹ بار در جام ملت‌های فوتسال آسیا به مصاف ایران رفته است که ۷ برد برای ایران، یک برد برای تایلند و یک تساوی به ثبت رسیده است.

در دوره جاری جام ملت‌های آسیا تیم‌های ایران و تایلند آمار بسیار نزدیکی داشته‌اند که عملکردشان تاحدی برابر است.

با این تفاوت که تیم ملی ایران نشان داده است که در نیمه‌های دوم تیمی به مراتب خطرناک‌تر از نیمه‌های اول است و این آمار هم با توجه به نتایج کسب شده و هم در مقایسه با گل‌هایی که رد و بدل شده قابل مشاهده است.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر