عکس/ زندگی گریه دار این زن به مدت 13 سال در قفس


عکس/ زندگی گریه دار این زن به مدت 13 سال در قفس

یک زن به علت بیماری که دارد به مدت 13 سال در یک قفس شیشه ای زندگی کرد.

به گزارش وقت صبح، زنی که به دلایل خاص نتوانست مانند مردم عادی زندگی کند ودر کنار خانواده اش باشد، وی درون یک قفس به مدت 13 سال زندگی کرد.

جوآنا مونوز خانم 53ساله اسپانیایی در طی سیزده سال گذشته دریک قفس شیشه ای سفارشی زندگی میکند. این محفظه شیشه ای زندان اوست ولی از سوی دیگر تنها جایی است.

عکس/ زندگی گریه دار این زن به مدت 13 سال در قفس

که می تواندخود را از همه ی چیزهایی که می‌تواند برای او مرگ آور باشد، حفظ کند. زندگی در قفس شیشه ایبرای او به نوعی است که حتی درآغوش گرفتن فرزندانش برای او تبدیل به آرزو شده است.

پس از آنکه پزشکان متوجه شدند او دچار چهار وضعیت خطرناک « حساسیت شدید شیمیایی «MCS » ،فیبرومیالژیا « سندرم درد اسکلتی ،عضلانی »، سندرم خستگی مزمن و حساسیت به میدان های مغناطیسی» است، به گزارش پارس ناز چاره ای نبود جز آنکه جوآنا خودرا در قفس 25متری قرنطینه کند.

او نمیتواند بدون پروتکل های بسیار شدید این فضا را ترک کند و هرکسی هم که بخواهد واردآن شود باید اول با شوینده های غیرشیمیایی دوش گرفته و سپس تنها لباسهای ارگانیک پنبه ای به تن کند.

یکی از دردناک ترین چیزها این است که این خانم نمی‌تواند خانواده اش را لمس کند، چه برسدبه آنکه بتوانند او را در آغوش بگیرند.

چرا که خطر مرگ او را تهدید خواهد کرد. دو فرزند 26 و 29 ساله او تنها دو بار درسال و پس از چندین روز انجام مقدمات لازم، می‌توانند او را در آغوش بگیرند.

منبع: پارس ناز


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست کامل قد بلندترین بازیگران زن ایرانی | زنان بازیگر خوش قد و قامت را بشناسید!