ChatGPT احتمالاً به هوش مصنوعی رسمی گوشی‌های آیفون تبدیل می‌شود


ChatGPT احتمالاً به هوش مصنوعی رسمی گوشی‌های آیفون تبدیل می‌شود

یکی از افشاکنندگان معتبر دنیای فناوری اخیراً مدعی شده که اپل مذاکرات خود با OpenAI برای استفاده از ChatGPT به عنوان هوش مصنوعی گوشی‌های آیفون را مجدداً آغاز کرده است. در صورت صحت این ادعا، احتمالاً iOS 18 قابلیت‌های گسترده مبتنی بر AI به همراه...

یکی از افشاکنندگان معتبر دنیای فناوری اخیراً مدعی شده که اپل مذاکرات خود با OpenAI برای استفاده از ChatGPT به عنوان هوش مصنوعی گوشی‌های آیفون را مجدداً آغاز کرده است. در صورت صحت این ادعا، احتمالاً iOS 18 قابلیت‌های گسترده مبتنی بر AI به همراه خواهد داشت.

اپل قصد دارد سیستم‌عامل iOS 18 و بسیاری از قابلیت‌های جدید آن را در جریان کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC) و در تاریخ 10 ژوئن (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) معرفی کند. حالا که در حال نزدیک شدن به این تاریخ هستیم، گزارش‌هایی منتشر شده که نشان‌دهنده تمایل شدید اپل به استفاده از ChatGPT به عنوان هوش مصنوعی رسمی گوشی‌های آیفون است.

ChatGPT احتمالاً به هوش مصنوعی رسمی گوشی‌های آیفون تبدیل می‌شود

بر اساس شایعات موجود، به نظر می‌رسد که اپل در حال مذاکره با OpenAI (توسعه‌دهنده چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT) برای کمک به ارتقای هوش مصنوعی بزرگ آیفون است.

تلاش اپل برای همکاری با نام‌های بزرگ دنیای AI

این گزارش‌ها توسط مارک گورمن (Mark Gurman) افشاکننده معتبر اطلاعات دنیای فناوری منتشر شده و او مدعی شده است که افراد نزدیک به اپل از آغاز مجدد مذاکرات بین OpenAI و اپل خبر داده‌اند.

به گزارش Techradar، این ادعا درحالیست که ماه گذشته بلومبرگ با انتشار گزارشی به آغاز مذاکرات اپل با گوگل برای استفاده از چت‌بات Gemini در iOS 18 اشاره کرده بود.

ChatGPT احتمالاً به هوش مصنوعی رسمی گوشی‌های آیفون تبدیل می‌شود

گرچه تداخل این دو خبر باعث سردرگمی همه شده، اما نشان می‌دهد که اپل شدیداً به دنبال همکاری با نام‌های بزرگ دنیای AI برای ارتقای بزرگ بعدی خودش است.

به هر حال آنچه در گزارش مارک گورمن نشان می‌دهد آن است که OpenAI احتمالاً به عنوان یک پیشتاز در این مسیر معرفی شده ابزارهای مانند ChatGPT و Dall-E ممکن است راه خود را به آپدیت بزرگ iOS 18 پیدا کنند.

در همین رابطه بخوانید:

- انتشار سیستم عامل iOS 18 با انبوهی از قابلیت‌های هوش مصنوعی و سرمایه گذاری عظیم اپل در این حوزه
- ربات هوش مصنوعی چت جی پی تی (ChatGPT) چیست و چگونه کار می کند؟

البته توضیح داده شده که اپل هنوز هیچ تصمیمی در این رابطه نگرفته و ممکن است حتی با هر دو شرکت یعنی گوگل و OpenAI برای ارائه قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی همکاری کند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات بازداشت متهم پرونده زهره فکور در قهوه‌خانه + فیلم