واکنش سخنگوی کرملین به تصمیم اتحادیه اروپا برای اعمال محدودیت در ترانزیت گاز مایع روسیه


واکنش سخنگوی کرملین به تصمیم اتحادیه اروپا برای اعمال محدودیت در ترانزیت گاز مایع روسیه

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین روسیه درباره برنامه های اتحادیه اروپا برای اعمال محدودیت در ترانزیت گاز مایع روسیه گفت، استدلال ها مناسب و منطقی نیستند و باید منتظر بود تا ببینیم چه محدودیت‌های غیرقانونی دیگری را در نظر خواهند گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف اظهار داشت:"می دانید، چنین استدلال هایی از سوی آنان در این خصوص مناسب و به جا نیست. باید ببینیم در نهایت چه فرمول‌هایی تدوین می‌شود و چه نوع محدودیت‌های دیگری را که نمی‌توانیم قانونی تصور کنیم، اعمال خواهند کرد. در این زمینه باید کمی صبر پیشه کرد."
بلومبرگ پیشتر به نقل از منابعی آگاه گزارش داده است که اتحادیه اروپا به عنوان بخشی از چهاردهمین بسته تحریم ها علیه روسیه، ممکن است تحریم هایی را علیه پروژه های گاز مایع طبیعی روسیه اعمال کند و همچنین صادرات مجدد گاز مایع طبیعی روسیه به کشورهای ثالث از طریق بنادر اروپایی را ممنوع کند.
همچنین وزیر انرژی بلژیک در شبکه اجتماعی ایکس نوشت، برای این منظور، دولت فدرال از توقف تدریجی صادرات مجدد گاز مایع طبیعی روسیه از طریق بنادر اروپایی حمایت می کند.
پیش از این در آلمان و سوئد موضوع امکان اعمال محدودیت برای عرضه گاز مایع طبیعی از روسیه به اروپا مطرح شده بود. چنین اقداماتی به عنوان بخشی از چهاردهمین بسته تحریم های اتحادیه اروپا در حال بررسی است که در حال حاضر در مرحله آماده سازی اولیه است.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست کامل قد بلندترین بازیگران زن ایرانی | زنان بازیگر خوش قد و قامت را بشناسید!