راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است.


راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است.

روح الله عباسپور، سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در رابطه با اهمیت راه‌اندازی این پروژه و راه‌‌اندازی فاز دوم فولاد بافت گفت: فاز دوم کارخانه احیاء استیل فولاد بافت با سرمایه‌ای به ارزش 120میلیون یورو آماده بهره‌برداری شده که این موضوع مصداق تحقق شعار سال است.

راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری؛ روح الله عباسپور، سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در رابطه با اهمیت راه‌اندازی این پروژه و راه‌‌اندازی فاز دوم فولاد بافت گفت: فاز دوم کارخانه احیاء استیل فولاد بافت با سرمایه‌ای به ارزش 120میلیون یورو آماده بهره‌برداری شده که این موضوع مصداق تحقق شعار سال است.

این نماینده مجلس در رابطه با سرمایه‌گذاری داخلی برای پیشبرد این پروژه گفت: کشورمان در یک شرایط سخت و تحریمی قرار دارد. تحریم‌ها باعث کاهش حضور سرمایه‌گذاران خارجی در کشور شده‌، به همین دلیل بسیاری از پروژه‌ها نیازمند حمایت و تامین مالی بخش خصوصی، بانک‌ها و نهادهای دولتی هستند.


سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس ادامه داد: روش تامین مالی کارخانه احیاء استیل فولاد بافت یکی از بهترین روش‌ها برای این دوران است. هرچه روش‌های تامین مالی گسترده‌تر شود، سرمایه‌گذاران فرصت بیشتری برای سرمایه‌گذاری پیدا کرده و تولیدکنندگان هم توان توسعه و تولید محصول و پروژه‌های بیشتر را پیدا می‌کنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟