دستگیری سارقان ساختمان نیمه کاره در میانه


به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان میانه سرهنگ حسن رفیعی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس...

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان میانه سرهنگ حسن رفیعی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه به شناسایی سارق این پرونده‌ توسط ماموران شهرستان، با استفاده از شگردهای فنی اشاره کرد و بیان داشت: سارقان در عملیات پلیسی دستگیر و پس از مواجه با مستندات پلیس به ۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "میانه" پیشگیری از وقوع انواع سرقت‌، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و اظهار داشت: مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد.

سرهنگ "حسن رفیعی" در پایان از مردم خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیس، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


دستگیری سارقان ساختمان نیمه کاره در"میانه"

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟