آغاز طرح عملیاتی پلیس فتا علیه «تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات»+ جزئیات


آغاز طرح عملیاتی پلیس فتا علیه «تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات»+ جزئیات

رئیس پلیس فتا فراجا از آغاز طرح عملیات پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج کنندگان خشونت در فضای مجازی خبر داد.

آغاز طرح عملیاتی پلیس فتا علیه «تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات»+ جزئیات

به گزارش راهبرد معاصر، سردار وحید مجید با اعلام خبر آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات در فضای مجازیاظهار داشت : همزمان با آغاز سال نو و در جهت پاکسازی و ارتقاء امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح ، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجراست.

این مقام ارشد سایبری خبر داد : در این راستا 34 کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است ، شروع به اجرای طرح نموده اند.

وی ادامه داد : بر اساس تجزیه ، تحلیل و رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی بیش از 90 درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح ، مهمات ، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می گردد و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح ، مهمات و غیره به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی ؛ از کاربران خواست : ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن 096380 به پلیس فتا گزارش کنند./ فارس


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقش تلفن همراه در ناباروری مردان