تازه‌ترین موضع‌ گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج


تازه‌ترین موضع‌ گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

به گزارش رکنا به نقل از ایران تئاتر، کاظم نظری ، مدیرکل هنرهای نمایشی در خصوص پیگیری موضوع ساخت و ساز شهرداری تهران مجاور تماشاخانه سنگلج ، توضیحاتی را ارائه داد. کاظم نظری در ابتدای...

به گزارش رکنا به نقل از ایران تئاتر، کاظم نظری ، مدیرکل هنرهای نمایشی در خصوص پیگیری موضوع ساخت و ساز شهرداری تهران مجاور تماشاخانه سنگلج ، توضیحاتی را ارائه داد.

کاظم نظری در ابتدای گفت‌وگوی کوتاه خود گفت: «مکاتبات لازم با وزیر محترم ارشاد و معاون هنری صورت گرفته است و در حال پیگیری موضوع هستیم.»

او افزود: «طی پیگیری‌هایی که انجام دادیم، متوجه شدیم شهرداری تهران بدون هیچ‌گونه هماهنگی با وزارت میراث فرهنگی و گردشگری دست به این اقدام غیر اصولی و غیرقانونی زده است.»

مدیرکل هنرهای نمایشی ادامه داد: «مقرر شد تا وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، کارشناسان مربوطه خود را جهت بررسی این ساخت و ساز به محل اعزام کند تا روند پیگیری این موضوع از طریق این وزارتخانه هم ادامه پیدا کند.»

تماشاخانه سنگلج یکی از بنا‌های قدیمی شهر تهران است که در تاریخ ۲ آذر ۱۳۸۸ به شماره ۲۷۴۶۹ در فهرست آثار ملی ثبت شد. پریسا مقتدی، مدیر تماشاخانه سنگلج با اعلام خبری مبنی بر تخریب و اقدام به ساخت و ساز ساختمان مجاور تماشاخانه سنگلج از وضعیت پیش آمده ابراز نگرانی کرد و شرایط پیش‌آمده را خطرناک دانست.


تازه‌ترین موضع‌ گیری کاظم نظری درباره تجاوز به حریم تماشاخانه سنگلج

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش سایت جبهه پایداری به موضع حسین شریعتمداری: کسانی که فکر می‌کنند با قوانین فعلی می...