سامسونگ و گوگل برای توسعه قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی همکاری می‌کنند


سامسونگ و گوگل برای توسعه قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی همکاری می‌کنندتوسط امیرکیوان گوهری / اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه پیش‌تر در ماه ژانویه امسال، شرکت سامسونگ از قابلیت هوشمند...

سامسونگ و گوگل برای توسعه قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی همکاری می‌کنند
سامسونگ و گوگل برای توسعه قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی همکاری می‌کنند
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

پیش‌تر در ماه ژانویه امسال، شرکت سامسونگ از قابلیت هوشمند توسعه‌یافته توسط گوگل موسوم به Circle to Search برای گوشی‌های سری گلکسی S24 خود رونمایی کرد. این ویژگی پیش از معرفی رسمی آن برای گوشی‌های پیکسل گوگل مورد بهره‌برداری قرار گرفت. چنین پدیده‌ای نشان‌دهنده همکاری قوی میان دو شرکت در زمینه هوش مصنوعی است.

ظاهرا این دو شریک در آینده نیز از قابلیت‌های متنوع‌تر در زمینه هوش مصنوعی رونمایی خواهند کرد. گوگل و سامسونگ با همکاری یکدیگر روی توسعه ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی برای گوشی‌های اندرویدی خود کار می‌کنند. اکانت رسمی سامسونگ موبایل و Rick Osterloh؛ معاون ارشد واحد پلتفرم‌ها و دستگاه‌ها در شرکت گوگل اخیرا با انتشار پست‌هایی در شبکه اجتماعی X به این موضوع اشاره کرده‌اند.

در همین راستا Rick Osterloh اخیرا با TM Roh؛ رئیس سامسونگ الکترونیکس ملاقات نموده است. حساب‌کاربری سامسونگ موبایل در پست خود اعلام می‌کند: “ما به همکاری با گوگل ادامه می‌دهیم؛ چرا که دو طرف در راستای دیدگاهی مشترک برای ارائه بهترین اکوسیستم‌ محصولات و خدمات اندروید کار می‌کنند. برای آینده اندروید با هوش مصنوعی و تجارب اکوسیستم گلکسی، خبرهای هیجان‌انگیزی در راه است.”

از سوی دیگر Rick Osterloh مدعی شده که همکاری میان گوگل و سامسونگ هیچ‌گاه تا این اندازه قوی نبوده است. به گفته وی، همکاری دو طرف در زمینه هوش مصنوعی و فرصت‌های متعدد پیش رو برای هر دو شرکت، او را هیجان‌زده کرده است.

سامسونگ و گوگل برای توسعه قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی همکاری می‌کنند

به گفته سامسونگ دو شرکت در حال کار به سوی یک دیدگاه مشترک برای ارائه بهترین اکوسیستم‌ از محصولات و سرویس‌های اندروید هستند. بنابراین بدیهی است که در آینده باید شاهد ارائه ویژگی‌های هوش مصنوعی بسیار بیش‌تری در دستگاه‌های سامسونگ و گوگل باشیم؛ امکاناتی که با همکاری دو غول دنیای فناوری توسعه پیدا خواهند کرد.

در حال حاضر این ویژگی‌ها و کارکرد احتمالی آنها هنوز اعلام نشده است؛ اما احتمالا به‌زودی شاهد انتشار جزئیات هیجان‌انگیزی درباره آنها خواهیم بود.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر