کلاهبردار میلیاردی در دام پلیس افتاد / شگرد او را بخوانید


کلاهبردار میلیاردی در دام پلیس افتاد / شگرد او را بخوانید

به گزارش رکنا، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان،...

به گزارش رکنا، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان، تیمی ویژه از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم با استفاده از شگردهای مختلف و دادن چک، اعتماد آنها را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی، مقدار قابل توجهی پول از آنها دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در ادامه بیان داشت: ماموران پلیس با بهره برداری از بانک های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار در شهرستان آبادان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات کاملاً غافلگیرانه آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود 65 میلیارد ریال برآورد می‌شود، خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده متهم به همراه مال باختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.


کلاهبردار میلیاردی در دام پلیس افتاد / شگرد او را بخوانید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی