زمان برگزاری رویداد Galaxy Unpacked بعدی سامسونگ مشخص شد؛ با انبوهی از محصولات مهم و قابل توجه


زمان برگزاری رویداد Galaxy Unpacked بعدی سامسونگ مشخص شد؛ با انبوهی از محصولات مهم و قابل توجه

چندی پیش بود که در خبرها دیدیدم سامسونگ قصد دارد در ماه جولای رویداد Galaxy Unpacked بعدی خود را برگزار کند. اکنون گزارشی منتشر شده است که زمان دقیق برگزاری این رویداد را فاش می‌کند. براساس اطلاعات موجود در این گزارش باید تا نزدیک دو ماه دیگر...

چندی پیش بود که در خبرها دیدیدم سامسونگ قصد دارد در ماه جولای رویداد Galaxy Unpacked بعدی خود را برگزار کند. اکنون گزارشی منتشر شده است که زمان دقیق برگزاری این رویداد را فاش می‌کند. براساس اطلاعات موجود در این گزارش باید تا نزدیک دو ماه دیگر منتظر رونمایی از محصولات جدید و جذاب سامسونگ در این رویداد باشیم.

به نظر می‌رسد سامسونگ قرار است سال 2024 را با رونمایی از انبوهی از محصولات جدید پشت سر بگذارد. این شرکت هم اکنون برگزاری رویداد Galaxy Unpacked بعدی خود را برنامه ریزی کرده است و انتظار می‌رود در آن از محصولات مهم و قابل توجهی رونمایی کند. محصولاتی همچون دو گوشی تاشوی گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 و ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 7. همچنین گفته می‌شود حلقه هوشمند گلکسی رینگ و هدفون‌های گلکسی بادز 3 نیز بخشی از این رویداد خواهند بود.

اما امروز گزارشی منتشر شد که زمان دقیق برگزاری این رویداد را فاش می‌کند. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی SamMobile، سامسونگ قصد دارد تا دو ماه دیگر و در تاریخ 10 جولای (بیستم تیرماه) رویداد Galaxy Unpacked جدید خود را برگزار کند. این گزارش همچنین تایید می‌کند که این رویداد قرار است در شهر پاریس برگزار شود. جایی که چند روز پس از برگزاری این رویداد میزبان المپیک تابستانی 2024 است و سامسونگ نیز یکی از بزرگ‌ترین حامیان مالی آن محسوب می‌شود.

گفته می‌شود در این رویداد بیش از هرچیز به معرفی حلقه هوشمند گلکسی رینگ پرداخته خواهد شد. این محصول اولین حلقه هوشمند سامسونگ است و آغاز کننده رده جدیدی از محصولات این شرکت محسوب می‌شود. اوایل سال جاری میلادی بود که سامسونگ نخستین جزییات را از این حلقه هوشمند منتشر و تولید و عرضه آن در آینده نزدیک را تایید کرد. باید دید گلکسی رینگ در نسخه جدید خود دارای چه ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی است و سامسونگ بالاخره چه زمانی آن را روانه بازار خواهد کرد.

بدون شک در کنار نسل جدید از گوشی‌های تاشو، ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ و هدفون‌های گلکسی بادز، در این رویداد شاهد انتشار جزییاتی جدید از پلتفرم هوش مصنوعی Galaxy AI نیز خواهیم بود. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد در این رویداد از قابلیت‌های هوش مصنوعی جدیدی رونمایی کند. گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که این قابلیت‌‌ها بیش از هر چیز مربوط به ویرایش و ساخت ویدیوها با استفاده از هوش مصنوعی است.

براساس اطلاعات در دسترس سامسونگ قصد دارد در رویداد Galaxy Unpacked بعدی خود رابط کاربری One UI 6.1.1 را معرفی کند که یک بروزرسانی نسبت به نسخه کنونی را دریافت کرده است. این قابلیت‌های هوش مصنوعی در حوزه ساخت و ویرایش ویدیوها در قالب این رابط کاربری در اختیار کاربران گوشی‌های بالارده سامسونگ قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود دو گوشی گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 در هنگام عرضه به این رابط کاربری جدید مجهز باشند.

قرار است یکی از این قابلیت‌های هوش مصنوعی به مدل Sora از شرکت OpenAI شباهت داشته باشد. این مدل هوش مصنوعی قادر است با دریافت توصیفات متنی از کاربران با توجه به آن یک ویدیوی کوتاه تولید کند. عملکرد این مدل به مدل هوش مصنوعی تولید عکس با استفاده از متن شباهت دارد با این تفاوت که در آن‌ها ویدیویی متناسب با نیاز کاربران ایجاد می‌شود. سامسونگ به تازگی همکاری نزدیکی با گوگل آغاز کرده که قرار است در قالب آن قابلیت‌های تازه‌ای در حوزه هوش مصنوعی تولید و در اختیار کاربران قرار بگیرد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرز تهیه کته به سبک مهران مدیری