من فقط سیب زمینی سرخ نمی کنم / یک ترفند جدید برای بطری خالی به شما یاد میدهم!


من فقط سیب زمینی سرخ نمی کنم / یک ترفند جدید برای بطری خالی به شما یاد میدهم!

در این مطلب با ما همراه باشید تا دستور تهیه سیب زمینی بسیار خوشمزه را به شما یاد دهیم.

روشی جدید برای پختن سیب زمینی

در اینجا طرز تهیه سیب زمینی آورده شده است و همه آن را دوست خواهند داشت! یک دستور العمل سیب زمینی خوشمزه که هر کسی می تواند درست کند! دستور العمل خلاقانه سیب زمینی برای شام! یک دستور العمل خوشمزه برای سیب زمینی با سبزیجات!

دستور پخت و مواد لازم: 1 کیلوگرم سیب زمینی، تقریبا خرد کرده و بپزید سیب زمینی ها را له کنید .4 قاشق غذاخوری نشاسته ذرت و خوب مخلوط کنید وتوپ ها را تشکیل دهید و با استفاده از یک بطری پلاستیکی تورفتگی ایجاد کنید.
50 گرم کره را در روغن نباتی ذوب کنید و 1 عدد پیاز را خرد کنید 2-3 دقیقه سرخ کنید 3 حبه سیر را خرد کنید و 1 دقیقه سرخ کنید. 1/2 فلفل چیلی را خرد کنید 1-2 دقیقه سرخ کنید و1 قاشق غذاخوری سس و 1 قاشق غذاخوری سرکه 9 درصد و 100 میلی لیتر سس سویا مخلوط کردن و توپ های سیب زمینی را قرار دهید. به مدت 5 دقیقه سرخ کنید و برگردانید و 5 دقیقه دیگر بپزید همه چیز آماده است! توپ های سیب زمینی بسیار خوشمزه!
2 عدد خیار را برش بزنید و گوجه گیلاسی خرد شده 250 گرم 1 فلفل قرمز را خرد کنید 100 گرم پنیر فتا را خرد کنید زیتون 150 گرم فلفل نمک روغن زیتون مخلوط کنید . در نظرات بنویسید که دستور پخت را دوست دارید یا نه؟



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افزایش موقعیت خرید نشان دهنده اوج بیت کوین