پایان کار باند دزدان مسلح در اصفهان / پلیس وارد عمل شد


پایان کار باند دزدان مسلح در اصفهان / پلیس وارد عمل شد

به گزارش رکنا، حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع 2 فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان...

به گزارش رکنا، حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع 2 فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد سارقان با در دست داشتن یک قبضه کلت کمری و سلاح سرد به یک کارگاه صنعتی وارد و با تهدید کارگران حاضر در محل اقدام به سرقت حدود 200 میلیون تومان وجه نقد و 5 عدد تلفن همراه کرده و از محل متواری می‌شوند همچنین در یک فقره سرقت دیگر عابر پیاده‌ای را تهدید و وجوه نقد و تلفن همراه وی را به سرقت می‌برند.

ترکیان بیان کرد: کارآگاهان با تحقیقات گسترده تخصصی و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه نهایتاً هویت و محل اختفای اعضای باندی 4 نفره که مرتکب این اقدامات مجرمانه شده بودند را شناسایی و در هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات کاملاً دقیق و ضربتی آنها را در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ارزش اموال سرقتی توسط این باند را 3 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به 2 فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان اقرار کردند.


پایان کار باند دزدان مسلح در اصفهان / پلیس وارد عمل شد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ هانده ارچل از چهره و ظاهر جدیدش رونمایی کرد!