مزایده هفت هزار تن چای خارجی اموال تملیکی


مزایده هفت هزار تن چای خارجی اموال تملیکی

مدیر کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران از مزایده هفت هزار تن چای خارجی با کیفیت از فروش اموال منقول خبر داد.

مزایده هفت هزار تن چای خارجی اموال تملیکی

به گزارش راهبرد معاصر؛ حسین ایزدی مدیر کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران با اشاره به اولین مزایده امسال این سازمان، گفت: در فروردین‌ماه مزایده اموال منقول به شماره ۲۰۷ برگزار شد که ارزش آن یک هزار و ۱۹۵ میلیارد تومان است؛ همچنین این مزایده از سوم اردیبهشت ماه شروع و تا ۱۱ همین ماه مهلت دارد که در این مزایده ۲۱۵ پارتی کالا عرضه شده که هفت هزار تن آن چای است.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران در ادامه تاکید کرد: این مقدار چای با همکاری سازمان استاندارد نمونه‌برداری و به تأیید سازمان غذا و دارو رسید است.

وی عنوان کرد: تولیدکنندگان و بازرگانان می‌توانند در این مزایده شرکت و چای را خریداری کنند ۲ ماه به تولیدکنندگان با تأیید وزارت جهاد کشاورزی اجازه داده می‌شود تا بعد از برنده شدن مبلغ را واریز کنند و برای آن ضمانت‌نامه بانکی گرفته می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه پنج هزار تن چای دیگر نیز در مزایده بعدی به فروش گذاشته خواهد شد، گفت: در مجموع ۳۵ هزار تن چای بود که ۱۷ هزار تن در استان تهران و بقیه در استان هرمزگان است که به سرعت بعد از مجوزهای استاندارد و سازمان غذا و دارو تعیین تکلیف می‌شود.

ایزدی با اشاره به اینکه ۱۶ میلیارد تومان ارزش حراج خرده‌فروشی در سال گذشته بود، بیان کرد: سامانه حراج خرده‌فروشی برای شفافیت در عرضه و دسترسی برای مصرف خانگی در خردادماه سال گذشته آغاز شد.

وی در پایان گفت: به دنبال ارسال پستی کالاهای فروخته شده هستیم تا هزینه‌ها برای مردم کاهش پیدا کند./مهر


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها