مرد شیاد با شگردی خاص در آبادان میلیاردر شد + جزییات


مرد شیاد با شگردی خاص در آبادان میلیاردر شد + جزییات

به گزارش رکنا، سردار سید محمود میرفیضی صبح دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم و با سوء استفاده از اعتماد آنها ،65...

به گزارش رکنا، سردار سید محمود میرفیضی صبح دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم و با سوء استفاده از اعتماد آنها ،65 میلیارد ریال،معادل(6میلیارد و پانصد میلیون تومان)از آنها کلاهبرداری کرده بود، دستگیری متهم در دستور کار ماموران تخصصی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه از مالباختگان مشخص شد، متهم با استفاده از شگردهای مختلف و دادن چک، اعتماد آنها را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی، مقدار قابل توجهی پول از آنها دریافت کرده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس اطلاعات با انجام اقدامات پلیسی و نیز سرنخ‌های به دست آمده موفق شدند ؛مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان از اعتراف متهم به بزه انتسابی در مواجه با مالباختگان خبر داد و در خاتمه گفت: علیه متهم پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی ،و از آن طریق راهی زندان شد.

علی رنجکش


مرد شیاد با شگردی خاص در آبادان میلیاردر شد + جزییات

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا