رفع تصرف 550 مترمربع از اراضی ملی و دولتی در خوزستان


بانکداری ایرانی-فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: به منظور مقابله با زمین‌خواری و با اجرای طرح تشدید حفاظت اراضی، ۳ فقره اجرای حکم قضایی مبنی بر رفع تعرض اجرا شد. سرهنگ فریدون عبادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: حکم...

رفع تصرف 550 مترمربع از اراضی ملی و دولتی در خوزستان

بانکداری ایرانی-فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: به منظور مقابله با زمین‌خواری و با اجرای طرح تشدید حفاظت اراضی، ۳ فقره اجرای حکم قضایی مبنی بر رفع تعرض اجرا شد.

سرهنگ فریدون عبادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: حکم قضایی مبنی بر رفع تعرض و قلع و قمع و اعاده به وضع سابق ۳ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی استان خوزستان با همکاری دستگاه قضایی و عوامل انتظامی در فروردین ماه سال جاری اجرا و از اراضی دولتی رفع تصرف شد.

وی مساحت اراضی رفع تعرض شده در این بازه زمانی را ۵۵۰ مترمربع اعلام کرد و افزود: این اراضی با هوشیاری، دقت و تلاش عوامل یگان حفاظت اراضی استان خوزستان به بیت‌المال بازگردانده شد.

عبادی ادامه داد: این ۳ فقره شامل رفع تصرف اراضی ملی و دولتی به متراژ هرکدام ۲۰۰ مترمربع در شهرستان شوشتر، ۲۰۰ مترمربع در شهر شرافت و در مسجدسلیمان ۱۵۰ مترمربع است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تاکید کرد: عوامل این یگان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اراضی عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند. همچنین به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می‌دهند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مشخصات گوگل پیکسل 8 بر شایعات مهر تایید کوبید/ عکس