حمله تند کره شمالی به اوکراین/ کی یف قبرستان تسلیحات آمریکایی شد


حمله تند کره شمالی به اوکراین/ کی یف قبرستان تسلیحات آمریکایی شد

اقتصادنیوز: معاون وزیر خارجه کره‌شمالی در امور روسیه امروز (چهارشنبه) گفت، صحنه نبرد در اوکراین مدت‌هاست که به قبرستان تسلیحات مختلفی تبدیل شده که آمریکا و ناتو به آنها می‌بالیدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «ایم چون ایل» معاون وزیر خارجه کره‌شمالی در امور روسیه گفت: «لایحه کمک ۶۱ میلیارد دلاری آمریکا در تامین مالی اوکراین که در مجلس نمایندگان و سنای ایالات متحده تصویب شد، یک روان‌گردان برای شاد کردن لحظه‌ای ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین است که در نتیجه موقعیت به شدت بد در صحنه نبرد ترسیده است.»

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این مقام کره‌شمالی همچنین زلنسکی را «ستاره‌ای» توصیف کرد که به جای آنکه به‌عنوان رئیس جمهور یک کشور عمل کند، براساس فیلمنامه نوشته شده توسط ایالات متحده ایفای نقش می‌کند.

خبر مرتبط
مذاکرات کره شمالی و بلاروس/ آغاز فصل جدید روابط مینسک و پیونگ یانگ؟

اقتصادنیوز : هیاتی از مقام‌های ارشد بلاروسی به کره شمالی سفر کرده و با مقام‌های این کشور با هدف تعمیق همکاری‌های دو جانبه مذاکره کردند.

وی همچنین خاطرنشان کرد، هرگونه کمک نظامی ایالات متحده به اوکراین هرگز نمی‌تواند جلوی پیشروی ارتش و مردم قهرمان روسیه را برای جنگ مقدس عدالت برای حفظ حقوق حاکمیتی و امنیت کشورشان بگیرد.

خبر مرتبط
دیدار قانون‌گذار ارشد چین با مقام کره شمالی در پیونگ یانگ

اقتصادنیوز: قانون‌گذار ارشد چین با عضو هیات رئیسه دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کارگران و رئیس کمیته دائمی مجلس عالی خلق جمهوری دموکراتیک خلق کره شمالی در پیونگ یانگ دیدار کرد.

روز شنبه، مجلس نمایندگان ایالات متحده با حمایت قوی دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات، لایحه کمک ۶۱ میلیارد دلاری به اوکراین و پیش‌نویس قانونی را تصویب کرد که مصادره دارایی‌های دولتی مسدود شده روسیه را به نفع کی‌یف در نظر می‌گیرد. این لایحه همچنین امروز به تایید سنای آمریکا رسید و برای امضا، نزد جو بایدن فرستاده می‌شود.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز