رئیسی عازم لاهور شد


رئیسی عازم لاهور شد

اقتصادنیوز: رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر به پاکستان، پس از برگزاری دیدارهای رسمی و رایزنی با نخست وزیر، رئیس جمهور، روسای مجالس ملی و سنا و فرمانده کل ارتش این کشور در اسلام‌آباد، عازم لاهور شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه‌شنبه در ادامه برنامه‌های سفر به پاکستان، پس از دیدار با نخست وزیر، برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه، دیدار با رئیس جمهور و روسای مجالس ملی و سنا، دیدار با فرمانده کل ارتش و دیدار با جمعی از نخبگان پاکستانی، اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد.

رئیس جمهور در بدو ورود به لاهور از مجموعه تاریخی و فرهنگی قلعه لاهور دیدن و به مقبره اقبال لاهوری ادای احترام می‌کند و سپس جمعی از مقامات محلی ایالت پنجاب با دکتر رئیسی دیدار خواهند کرد.

خبر مرتبط
چرا رئیسی حاضر نیست مسئولیت کارهای خود و دولتش را بپذیرد؟

اقتصاونیوز: اظهارات دیروز رئیس قوه قضائیه درباره احیای گشت ارشاد، شنیده‌ها و روایت‌ها مبنی بر نقش و مسئولیت رئیس‌جمهور و دولت سیزدهم در این‌باره را تایید کرد.

رئیسی همچنین در جمع دانشجویان دانشگاه لاهور حضور یافته و برای آنان سخنرانی می‌کند.

خبر مرتبط
معاون رئیسی: تعطیلی شنبه ضرورتی ندارد/ در دنیای ارتباطات و اقتصاد دیجیتال، هر روز می شود با دنیا ارتباط داشت/ بخش خصوصی اگر مشکل دارد ، جمعه هم باز باشد!

نمایندگان به این جمع‌بندی رسیدند که پنجشنبه‌ها به‌طور کامل تعطیل شود؛ چرا‌که هم مطابق عرف کشور ماست و هم‌اکنون نیز عملا پنجشنبه‌ها نیمه‌تعطیل است و از سوی دیگر روز شنبه یک روز جدی کاری برای ایرانیان به‌حساب می‌آید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سبحان 5 ساله هشت روز قبل از یسنا ناپدید شد! + فیلم جستجو در رودخانه خرسان