این مانیتور گیمینگ جدید AOC رفرش‌ریت 540 هرتز به همراه دارد؛ فقط 700 یورو


این مانیتور گیمینگ جدید AOC رفرش‌ریت 540 هرتز به همراه دارد؛ فقط 700 یورو

AOC از یک مانیتور گیمینگ جدید از سری AGON رونمایی کرده که برجسته‌ترین قابلیت آن امکان ارائه رفرش‌ریت 540 هرتز به کاربر است. این مانیتور از پنل 24.1 اینچی TN بهره‌مند شده و رزولوشن 1080p را به همراه دارد. مجموعه مانیتورهای سری AGON به دلیل...

AOC از یک مانیتور گیمینگ جدید از سری AGON رونمایی کرده که برجسته‌ترین قابلیت آن امکان ارائه رفرش‌ریت 540 هرتز به کاربر است. این مانیتور از پنل 24.1 اینچی TN بهره‌مند شده و رزولوشن 1080p را به همراه دارد.

مجموعه مانیتورهای سری AGON به دلیل ارائه قابلیت‌های گیمینگ برجسته در کنار مشخصات فنی قابل قبول شناخته می‌شوند. حالا AOC که تولیدکننده این سری از مانیتورهای گیمینگ به شمار می‌آید، تصمیم گرفته برترین محصول خودش را با نام AGON Pro AG246FK رونمایی کند.

این مانیتور گیمینگ جدید AOC رفرش‌ریت 540 هرتز به همراه دارد؛ فقط 700 یورو

مانیتور مورد بحث از یک پنل 24.1 اینچی TN با حداکثر رزولوشن 1920 در 1080 بهره‌مند شده است. گرچه در نگاه اول این مشخصات مربوط به یک مانیتور معمولی به نظر می‌رسد، اما صبر کنید تا به نقطه قوت این محصول برسیم.

AOC اعلام کرده که پنل مورد استفاده در مانیتور AGON Pro AG246FK زمان پاسخ (response time) بسیار سریع 0.2 میلی‌ثانیه در حالت GtG را ارائه کرده و چندین ویژگی گیمینگ برای سناریوهای مرتبط با ورزش‌های الکترونیکی دارد.

مانیتور AGON Pro AG246FK با رفرش‌ریت خیره‌کننده 540 هرتز

با تمام این تفاسیر، برجسته‌ترین قابلیت مانیتور گیمینگ AGON Pro AG246FK چیزی نیست جز رفرش‌ریت 540 هرتز آن. گرچه این رقم بالاترین رکورد ثبت شده برای یک مانیتور توصیف نمی‌شود، اما مطمئناً باعث خواهد شد که این محصول یک مانیتور جذاب بی‌رقیب در بازار باشد.

به گزارش Wccftech،‌ پنل‌های TN ساختار پیکسلی نسبتاً ساده‌ای دارند که امکان سوئیچینگ و تغییر رنگ سریع پیکسل‌ها را فراهم می‌کنند. همین مسئله باعث شده تا AOC بتواند در تازه‌ترین مانیتور گیمینگ خود به چنین رفرش‌ریت بالایی دست یابد.

این مانیتور گیمینگ جدید AOC رفرش‌ریت 540 هرتز به همراه دارد؛ فقط 700 یورو

علاوه بر موارد ذکر شده، مانیتور رده بالای AGON Pro AG246FK از 100 درصد فضای رنگی sRGB و گواهینامه HDR 400 پشتیبانی می‌کند. از آنجا که با یک محصول مرتبط با ورزش‌های الکترونیکی سروکار داریم، در بخش زیبایی شناسی آن سرمایه‌گذاری چندانی انجام نشده و تنها یک الگوی نورپردازی RGB انتزاعی در بخش پشتی با قابلیت کنترل وجود دارد.

این مانیتور گیمینگ جدید AOC رفرش‌ریت 540 هرتز به همراه دارد؛ فقط 700 یورو

در بخش پورت‌های ورودی/خروجی اطلاعات کاملی در دسترس نیست، با این حال گفته شده که در کنار پورت‌های HDMI و DP معمول، AOC تصمیم گرفته برای این مانیتور گیمینگ جذاب یک هاب USB با چهار خروجی نیز در نظر بگیرد.

در همین رابطه بخوانید:

- پنل نمایشگر TN و مقایسه آن با IPS و VA
- بهترین مانیتور های پیشنهادی بر اساس قیمت + راهنمای خرید (فروردین 1403)

گرچه انتظار می‌رود که مانیتور AGON Pro AG246FK یک محصول گران‌قیمت باشد، اما AOC اعلام کرده که این دستگاه با قیمت 699 یورو در بازار اروپا عرضه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | وضعیت ناراحت‌کننده امامزاده ابراهیم شفت پس از آتش‌سوزی گسترده