بازداشت عاملان تیراندازی های وحشت آور در اهواز


بازداشت عاملان تیراندازی های وحشت آور در اهواز

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس، کلانشهر اهواز در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی ، به درب منزل یک شهروند در شهر اهواز،...

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس، کلانشهر اهواز در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی ، به درب منزل یک شهروند در شهر اهواز، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 28 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: درتحقیقات میدانی پلیس مشخص شد 3 نفر با هویت معلوم به علت اختلافات و درگیری های قبلی به درب منزل یکی از نزدیکان خود، با یک قبضه سلاح کلاش تیراندازی و از محل متواری شده اند.

سرهنگ زلقی تصریح کرد: ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی عاملان تیراندازی را شناسایی و پس هماهنگی با مرجع قضائی طی 2 عملیات ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس کلانشهر اهواز در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمان نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

علی رنجکش


بازداشت عاملان تیراندازی های وحشت آور در اهواز

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات اعتراف ربایندگان یسنا کوچولو + گزارش پرونده