آپدیت رابط کاربری HyperOS برای این گوشی‌های قدیمی شیائومی منتشر شد


آپدیت رابط کاربری HyperOS برای این گوشی‌های قدیمی شیائومی منتشر شد

به تازگی بروزرسانی رابط کاربری HyperOS برای برخی از گوشی‌های قدیمی شیائومی منتشر شده است. این آپدیت مبتنی بر اندروید 13 بوده و برای گوشی‌های Mi 10 و Mi 10 Pro و Mi 10 Ultra عرضه شده است. گوشی‌هایی که چهار سال از زمان معرفی آنها می‌گذرد. جزئیات...

به تازگی بروزرسانی رابط کاربری HyperOS برای برخی از گوشی‌های قدیمی شیائومی منتشر شده است. این آپدیت مبتنی بر اندروید 13 بوده و برای گوشی‌های Mi 10 و Mi 10 Pro و Mi 10 Ultra عرضه شده است. گوشی‌هایی که چهار سال از زمان معرفی آنها می‌گذرد. جزئیات بیشتر را در شهر سخت افزار بخوانید.

ماه گذشته، شیائومی تایید کرد که آپدیت HyperOS در ماه جاری میلادی برای گوشی‌های سری Mi 10 ارائه خواهد شد. اکنون این آپدیت برای همه دستگاه‌های این سری از جمله Mi 10 و Mi 10 Pro و Mi 10 Ultra منتشر شده است.

البته این به‌روزرسانی فاقد اندروید 14 بوده، اما در عوض با اندروید 13 همراه شده است. برای Mi 10، به‌روزرسانی دارای نسخه فرم‌ور 1.0.3.0.TJACNXM است و حجم بسته نصبی آن به 4.1 گیگابایت می‌رسد.

همچنین به‌روزرسانی‌های Mi 10 Pro و Ultra با نسخه‌های میان‌افزار 1.0.3.0.TJACNXM و 1.0.2.0.TJJCNXM ارائه می‌شوند و حجم آنها به 4.2 گیگابایت می‌رسد. علاوه بر این، بروزرسانی مذکور شامل وصله امنیتی ماه مارس است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید