واکنش مدودف به تصویب بیش از 60 میلیارد دلار کمک آمریکا به اوکراین


واکنش مدودف به تصویب بیش از 60 میلیارد دلار کمک آمریکا به اوکراین

مدودف پس از تصویب لایحه کمک به اوکراین، گفت که آرزوی «جنگ داخلی» آمریکا را دارد.

واکنش مدودف به تصویب بیش از 60 میلیارد دلار کمک آمریکا به اوکراین

به گزارش راهبرد معاصر، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه در واکنش به تصویب بیش از ۶۰ میلیارد دلار کمک به اوکراین در مجلس نمایندگان آمریکا و پیشنهاد اختصاص اموال مسدود شده روسیه به اوکراین گفت که امیدوار است به واسطه تصمیمات روس هراسانه‌ای که آمریکا علیه روسیه برای ارائه کمک‌های بیشتر به اوکراین اتخاذ می‌کند جنگ داخلی جدیدی در ایالات متحده رخ دهد.

مدودف گفت که تعجب نکرده است که مجلس نمایندگان آمریکا تصمیم گرفت بیش از ۶۰ میلیارد دلار کمک بیشتر به "نئونازی‌های" اوکراینی را در بحبوحه جنگ آنها با مسکو تصویب کند و واشنگتن را به طولانی کردن "جنگ داخلی مردم جدا شده‌ای که سابقا متحد روسیه بودند" متهم کرد.

این مقام مسئول افزود: نمی‌توانم با تمام صداقت آرزو نکنم که ایالات متحده هر چه سریعتر وارد یک جنگ داخلی جدید شود. در این جنگ که «در نهایت به فروپاشی امپراتوری شیطانی پلید قرن بیست و یکم - ایالات متحده آمریکا منجر خواهد شد. »

پیش از این سخنگوی کرملین در مورد تصویب ۶۱ میلیارد دلار کمک جدید آمریکا به اوکراین، گفت که این اقدام «اوکراین را ویران می‌کند» و منجر به مرگ بیشتر اوکراینی‌ها می‌شود./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اژ‌ه‌ای: چرا باید فعال اقتصادی را ممنوع الخروج کنیم؟