کولر گازی ایرانی بخریم یا خارجی


کولر گازی ایرانی بخریم یا خارجی

با کولرهای گازی و دلایل محبوبیت آن‌ها آشنا شوید کولرهای گازی را باید رقیب نوین و ممتاز کولرهای آبی دانست که با نام اسپلیت نیز شناخته می‌شوند. کولرهای گازی به‌دلیل برخورداری از سیستم...

با کولرهای گازی و دلایل محبوبیت آن‌ها آشنا شوید

کولرهای گازی را باید رقیب نوین و ممتاز کولرهای آبی دانست که با نام اسپلیت نیز شناخته می‌شوند. کولرهای گازی به‌دلیل برخورداری از سیستم عملکردی متفاوت خود، کارایی بسیار بالایی درزمینه خنک‌سازی ارائه می‌دهند. به‌طوری‌که دمای محیط را به‌صورت یکنواخت‌تر و یکپارچه‌تری خنک کرده و غالبا نیز موتورهای بسیار کم‌صدایی دارند که فعالیت آن‌ها درطول شبانه‌روز بدون مشکل خواهد بود.

به‌دلیل وجود برتری‌های فراوان اسپلیت نسبت‌به کولرهای آبی، اکثر کاربران خرید کولر گازی را ترجیح می‌دهند. این دستگاه‌ها ظرفیت خنک‌سازی بالاتری داشته و هوای خنک را به‌صورت متراکم‌تری نیز پخش می‌کنند. در ادامه نگاهی به برترین سازندگان کولرهای گازی خواهیم داشت و محصولات مهم آن‌ها را در سایت ایمالز معرفی خواهیم کرد.

کولرهای گازی هایسنس (Hisense)

کولر گازی ایرانی بخریم یا خارجی

هایسنس یک شرکت چندملیتی چینی است که درزمینه تولید لوازم خانگی فعالیتی گسترده دارد و از جمله برندهای مطرح بازار در حوزه کولرهای گازی محسوب می‌شود. تنوع و کیفیت بالای محصولات این شرکت درزمینه تجهیزات سرمایشی باعث محبوبیت آن در تمام جهان شده است.

محصولات هایسنس به‌دلیل تنوع بالا قابلیت‌های بسیار مختلفی نیز دارند. قیمت کولر گازی هایسنس در مدل‌های رایج صنعتی و خانگی، بین ۱۳ میلیون تومان تا ۱۱۶ میلیون تومان برآورد می‌شود. اگر قصد خرید کولرهای گازی از برند هایسنس را دارید، مدل‌های زیر پرتقاضاترین گزینه‌ها محسوب می‌شوند.

  • Hisense 18000 HIH-18TG

  • Hisense HRH-09TQ 9000

  • Hisense HRH-30TQ

کولرهای گازی ایران رادیاتور (Iran radiator)

یکی دیگر از شرکت‌های فعال درزمینه تولید انواع کولرهای گازی، ایران رادیاتور است که به‌دلیل ایرانی بودن، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. مزیت مهم محصولات این شرکت قیمت پایین‌تر نسبت‌به رقبا و ارائه ویژگی‌های ممتاز و برتر دیگر شرکت‌ها در یک محصول است.

از جمله دلایل دیگر محبوبیت ایران رادیاتور که خرید کولر گازی آن را پراهمیت می‌کند، تنوع بسیار عالی و تناسب فوق‌العاده محصولات آن با نیاز مشتریان است. محدوده قیمت محصولات ایران رادیاتور بین ۱۶ میلیون تومان تا ۳۴ میلیون تومان است. همچنین اگر قصد خرید کولرهای گازی ایران رادیاتور را دارید، موارد زیر بهترین گزینه‌های ممکن هستند.

  • Iran radiator IAC-30CH 30000

  • Iran radiator IAC-24CH 24000

  • Iran radiator IAC-12CH 12000

کولرهای گازی ال‌جی (LG)

شرکت کره‌ای ال‌جی را می‌توان از جمله ۳ شرکت محبوب و برتر جهان درزمینه لوازم خانگی دانست که طیف گسترده‌ای از محصولات خود را در این زمینه ارائه کرده و کیفیت محصولات این شرکت نیز زبان‌زد عام و خاص است. محدوده قیمت کولر گازی از برند LG، بین ۳۴ میلیون تا ۱۱۷ میلیون تومان است.

ویژگی بارز و مهم محصولات ال‌جی را باید کیفیت بالا، ماندگاری و طول عمر فوق‌العاده و ارائه قابلیت‌های متنوع و کاربردی دانست که سبب شده این شرکت پیشروترین برند بازار در این زمینه باشد. درواقع می‌توان گفت برند LG یکی از مهم‌ترین رهبران بازار جهانی کولرهای گازی است که خرید اسپلیت‌های آن توصیه می‌شود. اگر قصد خرید محصولات LG را دارید، مدل‌های زیر پیشنهاد می‌شوند.

  • LG Dual inverter AMP-26K (26000)

  • LG LSN303HLV

  • LG LS303HLV

  • LG M13AJH.SJ2

کولرهای گازی سامسونگ (Samsung)

شرکت سامسونگ را می‌توان برادر بزرگ‌تر ال‌جی دانست. اگر به‌دنبال بهترین مارک کولر گازی می‌گردید، بی‌شک سامسونگ اولین گزینه موجود است. این شرکت کره‌ای که دامنه فعالیت بسیار گسترده‌ای دارد، درزمینه تولید وسایل خانگی نیز ید طولایی داشته و می‌توان محصولات آن را در خانه‌های اکثریت مردم مشاهده کرد.

سامسونگ در تولید محصولات خود مواردی همچون کیفیت و تنوع را چاشنی کار کرده و درکنار ارائه قابلیت‌های برتر روز دنیا، قیمت‌های متنوعی نیز ارائه می‌دهد. محدوده قیمت اسپلیت و کولرهای گازی این شرکت در سایت ایمالز بین ۲۰ میلیون تومان تا ۶۳ میلیون تومان است. اگر قصد خرید محصولات سامسونگ را دارید، مدل‌های زیر پیشنهاد می‌شوند:

  • Samsung AR24TSHZ 24000

  • Samsung AR24TSHG 24000

  • Samsung AR24TSEAFWK/JO

  • Samsung AR18MQFRBWK-FA 18000

راهنمای انتخاب یک کولر گازی خوب و مناسب

بی‌شک برای بسیاری از خریداران قیمت محصول اولین معیار است؛ با این حال اگر کمی منطقی‌تر نگاه کنیم، کولرهای گازی یک محصول مصرفی و قابل جایگزینی در کوتاه‌مدت نیستند و باید در خرید آن‌ها کمی بیشتر تامل کنید. بنابراین مهم‌ترین معیار باید تناسب ظرفیت خنک‌کنندگی دستگاه با محیط مورد نظر باشد.

انتخاب یک برند و شرکت خاص موضوعی نسبتا سلیقه‌ای است، اما اگر قصد دارید از بهترین و به‌روزترین قابلیت‌های بازار برخوردار شوید و محصولی با طول عمر بالا و دوام فوق‌العاده داشته باشید، تولیدات سامسونگ و ال‌جی پیشنهاد می‌شوند.

انتخاب بین نمونه‌های ایرانی و خارجی

همچنین اگر معیارهای نسبتا متفاوتی دارید و به‌دنبال یک کولر گازی خوب و اقتصادی هستید، بی‌شک ایران رادیاتور می‌تواند پاسخگوی مناسبی برای نیاز شما باشد. اصولا برندها و شرکت‌های ایرانی قابلیت‌هایی مشابه رقبای خارجی را در پکیجی ارزان‌قیمت‌تر ارائه می‌دهند.

از دیگر موارد مهمی که باید به آن توجه کنید، بهره‌وری انرژی، امکان فعالیت بدون صدا، نوع و تعداد فیلترهای هوا، راحتی در استفاده و ویژگی‌های مفید جانبی است. همچنین اگر معیار انتخاب شما بین یک کولر گازی ایرانی و یک کولر گازی خارجی است، باید دقت کنید که معمولا کیفیت محصولات خارجی کمی بهتر از نمونه‌های داخلی است اما برای محصولات داخلی قطعات یدکی راحت‌تر پیدا می‌شود و به‌طور کلی، هزینه پایین‌تری دارند.

سخن نهایی

در این مطلب با کولرهای گازی و مشهورترین شرکت‌های تولیدکننده آن آشنا شدیم. همچنین لیستی از بهترین محصولات عرضه‌شده نیز ارائه شد. در خرید یک کولر گازی خوب باید به مواردی مثل ظرفیت سرمایشی، میزان مصرف انرژی، قابلیت فعالیت بی‌صدا و راحتی در استفاده اشاره کرد. اگر قصد بررسی و خرید محصولات این حوزه را به‌صورت تخصصی دارید و می‌خواهید گزینه‌های مختلفی را در فروشگاه‌های اینترنتی مشاهده فرمایید، از وب‌سایت ایمالز به آدرس emalls.ir دیدن فرمایید. این سایت مرکز بررسی و انتخاب انواع کولر گازی ایرانی و کولر گازی خارجی محسوب می‌شود.


کولر گازی ایرانی بخریم یا خارجی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روایت سردار رادان از ویدیوی جنجالی خانم بی‌حجاب قاریِ قرآن