مسئول عراقی: حمله به پایگاه حشدالشعبی موشکی بود


مسئول عراقی: حمله به پایگاه حشدالشعبی موشکی بود

«حمله به پایگاه‌های حشدالشعبی بدون برنامه ریزی بوده و چندین پایگاه مورد هدف قرار گرفت. تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که حملات استان بابل پهپادی نبوده، بلکه موشکی بوده است.»

یک مسئول عراقی با اشاره به حمله بدون برنامه ریزی بامداد امروز به پایگاه حشدالشعبی اعلام کرد که نتایج اولیه نشان می‌دهد این حمله موشکی بوده است.

به گزارش ایرنا، مهند العنزی، رئیس کمیته امنیتی شورای استان بابل در گفتگو با الجزیره تاکید کرد که حمله به پایگاه‌های حشدالشعبی بدون برنامه ریزی بوده و چندین پایگاه مورد هدف قرار گرفت.

وی اضافه کرد: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که حملات استان بابل پهپادی نبوده، بلکه موشکی بوده است.

سازمان بسیج مردمی عراق (حشدالشعبی) بامداد امروز (شنبه) در بیانیه‌ای وقوع انفجار در پایگاه نظامی کالسو واقع در شمال استان بابل را تائید کرده بود.

در بیانیه بسیج مردمی عراق آمده است: انفجاری در مقر نیرو‌های حشدالشعبی در پایگاه نظامی کالسو در منطقه المشروع در شمال استان بابل رخ داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: بلافاصله تیم تحقیقاتی در محل حاضر شد و این انفجار خسارات مادی برجای گذاشته و شماری نیز زخمی شدند که پس از تکمیل تحقیقات اولیه، جزئیات این انفجار متعاقبا اعلام خواهد شد.

در همین رابطه مدیر دفتر المیادین در بغداد گزارش داده که این حملات تجاوزکارانه ورودی اصلی پایگاه کالسو، یک گاراژ خودرو و دو دفتر نیرو‌های حشدالشعبی را هدف قرار داده و شدت حملات قوی بوده است.

وی همچنین گفته که این مقر حشدالشعبی با سه حمله مورد هدف قرار گرفته و حداقل ۳ نفر مجروح شده‌اند.

مقاومت اسلامی عراق نیز ساعاتی بعد اعلام کرد که مجاهدان ما در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر در غزه و در حمایت از مردم این منطقه و همچنین در پاسخ به حمله به پایگاه حشدالشعبی به یک هدف مهم در ایلات اشغالی حمله پهپادی کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقلای جنایتکاران جنگی برای رهایی از کابوس بازداشت