ایرانی های همراه اسرائیلی های مخالف


ایرانی های همراه اسرائیلی های مخالف

روز جمعه میلیون ها نفر از مردم ایران در راهپیمایی حمایت از انتقام نیروهای مسلح ایران بابت حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق شرکت کردند، خبری که در بهبوهه هیاهوی حمله پهبادی کذایی بر علیه پایگاه شکاری نیروی هوایی ایران در اصفهان کمرنگ ماند.

در مقابل می بینیم که صدها هزار نفر از مردم اسرائیل هر روزه در حال برگزاری راهپیمایی های اعتراضی بر علیه دولت و ارتش وعملکرد آنها می باشند.
نمی خواهم بگویم که در ایران اوضاع گل و بلبل است و مردم مشکلی ندارند، اما بحث در این است که وقتی که بحث امنیت و منافع ملی کشور به میان می آید همه ایرانی ها یک دست می شوند و از حکومت خود پشتیبانی می کنند.
حتی ایرانیهایی که با نظام و یا دولت زاویه دارند.
این مساله نشان می دهد علیرغم همه مشکلات و اختلافات سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و... که موجود است بحث امنیت و منافع ملی برای همه ایرانی ها چیز دیگری است وهیچ وقت ایرانی ها نمی پذیرند که دشمن به خاک انها تعرض کند.
همچنین می توان گفت علیرغم همه اختلاف نظرهایی که ممکن است میان مردم ایران وجود داشته باشد نیروهای مسلح این کشور برای مردم قدسیت خاصی دارند وملت ایران از هر طیف فکری و سیاسی و قومی و مذهبی که باشند حامی نیروهای مسلح خود و عملکرد آنها می باشند.
علیرغم همه تلاش دشمنان ملت ایران برای زیر سوال بردن عملکرد نیروهای مسلح ایران در منطقه ولی می بینیم که همه ایرانی ها با عزت و غرور به عملکرد نیروهای مسلح خود نگاه می کنند و اینکه کشورشان بعد از چندین قرن آنقدر اقتدار دارد که در مقابل قدرت های قدر جهانی بایستد و دشمن ملت ایران را چند هزار کیلومتر آنطرف تر تادیب کند مورد حمایت همه آنها است.
ایرانی ها به خوبی متوجه می باشند که امروزه نیروهای مسلح آنها موفق شده اند جایگاهی که شایسته ایران است را در سطح جهانی به نمایش بگذارند و پس از چندین قرن یک بار دیگر نام اقتدار ایرانی را در سطور تاریخ به ثبت برسانند.
اینکه جوانان برومند ایرانی علیرغم همه تحریم های بین المللی و جنگ اقتصادی و رسانه ای و روانی بر علیه ایران موفق شده اند با دست خالی تسلیحاتی تولید کنند که امروزه ابرقدرتهای جهان را به چالش می کشد امری نیست که مردم ایران آن را نادیده بگیرند.
اینکه ایران آنقدر توان دارد که چند هزار کیلومتر آنطرف تر از مرزهایش بتواند با مشتی آهنین بر سر آنکه به خاک ایران در دمشق تعدی می کند بزنند، چیزی نیست که مردم ایران نادیده بگیرند.
علیرغم همه هیاهوی رسانه ای که غربی ها برای کمرنگ کردن حمله ایران به اسرائیل راه انداختند اما امروزه همه جهان اذعان دارند که ایران با قلدری به همه گفت من حریف همه تان هستم و در مقابل همه با شما به مبارزه می پردازم و نیاز ندارم زیر عبای کسی پنهان شوم.
امروزه اگر پای تحلیل کارشناسان نظامی واقعی بنشینید همه به نقشه بسیار هوشمندانه نیروهای مسلح ایران برای مقابله با نیروهای مسلح چندین کشور که پر ادعا هستند تحسین می کنند.
وقتی که ایرانی ها پهباد های خود را به پرواز در آوردند بسیاری این عمل را به سخره گرفتند که این چه عملیاتی است که شش هفت ساعت قبل پهبادها به پرواز در می آیند و طرف مقابل خود را آماده می کند.
اما آنها متوجه نبودند که هدف ایران این بود که همه سامانه های دفاعی دشمنان را درگیر کند و آنقدر آنها درگیر شوند که دیگر تاب مقاومت در مقابل حمله اصلی ایران را نداشته باشند.
وهمین شد، یعنی پس از حدود پنج شش ساعت دیگر آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان که خطوط دفاعی اول برای اسرائیل را شکل داده بودند هیچ موشک و تسلیحاتی برای دفاع نداشتند و عملا همه سامانه های دفاعی آنها فلج شده بود.
امریکایی ها حتی همه موشک های SM3 که روی ناو موشک اندازشان در دریای مدیترانه بود را نیز مصرف کردند، موشک هایی که برای مقابله با حمله احتمالی اتمی روسیه به آمریکا تولید شده بود و آمریکایی ها هیچ وقت این موشک ها را نه استفاده کرده بودند و نه رونمایی.
در نهایت هم کارشان به جایی رسید که از کشورهای عربی التماس دعا داشتند، که البته به جز اردن هیچ کدام حاضر نشدند که خود را درگیر این ماجرا کنند و طبق اظهار نظر کارشناسان نظامی پس از شش ساعت از شروع عملیات ایران آسمان منطقه واسرائیل کاملا برای ایرانی ها باز شده بود و آنها می توانستند هر جایی را که بخواهند به راحتی هدف قرار دهند که همین هم شد، یعنی دو پایگاهی که از قبل اعلام کرده بودند هدف قرار خواهند داد را هدف قرار دادند و پهبادهای ایرانی بالای اسرائیل به اجرای مانور نظامی مشغول شدند.
علیرغم همه دروغ پردازی های رسانه ای غربی ها اما مردم اسرائیل کاملا متوجه شدند که جریان چه بود و اینکه اشتباهات سیاسی سیاستمداران این کشور دارد اسرائیل را به چه سمت و سویی می کشاند.
اگر ایرانی ها می خواستند پس از آن شش ساعت میتوانستند هر تعداد موشکی که بخواهند به همه جای اسرائیل بزنند اما این از مردانگی شان بود که نزدند.
ایرانی ها در خفا و به صورت دزدکی اقدام به حمله نکردند بلکه مردانه در میدان جنگ ایستادند و همه حریف ها را به مبارزه طلبیدند و بعد همه حریف ها را در هم کوبیدند.
خود همین عملکرد میدانی ایرانی ها عملا یک نوع دیپلماسی به حساب می آید که نشان از اقتدار توام با مردانگی دارد.
همین دیپلماسی میدان ایرانی موجب آن شد که مردم اسرائیل نسبت به ماجراجویی های حکام خود واکنش نشان دهند و متوجه شوند سیاستمداران این کشور و حامیان غربی آنها به دنبال آن نیستند که برای آنها زندگی امنی را تامین کنند و خون اسرائیلی ها مانند خون فلسطینی ها برای آنها ابزاری است برای محقق نمودن اهداف سیاسی و اقتصادی و بس.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقلای جنایتکاران جنگی برای رهایی از کابوس بازداشت