قیمت خانه در هشتگرد / با یک میلیارد تا 2 میلیارد صاحب خانه شوید


قیمت خانه در هشتگرد / با یک میلیارد تا 2 میلیارد صاحب خانه شوید

به گزارش رکنا، هشتگرد، یکی از مناطق جذاب و سرسبزی است که در چند سال اخیر رشد و پیشرفت چشمگیری در حوزه گردشگری و ویلاسازی داشته است. این منطقه زیبا بسیار مورد توجه ساکنان کرج و تهران...

به گزارش رکنا، هشتگرد، یکی از مناطق جذاب و سرسبزی است که در چند سال اخیر رشد و پیشرفت چشمگیری در حوزه گردشگری و ویلاسازی داشته است. این منطقه زیبا بسیار مورد توجه ساکنان کرج و تهران است.

آپارتمان 80 متری دو خواب در هشتگرد یک ‌میلیارد و 210 میلیون تومان قیمت دارد؛ یعنی هر متر خانه در این منطقه حدودا 27 میلیون تومان است. این واحد با لوکیشن عالی، دسترسی آسان به مراکز رفاهی و درمانی، ساخت سال 1400 است اما کیلدنخورده. واحدی در طبقه اول یک ساختمان چهارطبقه که پارکینگ، انباری و آسانسور هم دارد. از ویژگی‌های دیگر این واحد مسکونی مشاعات تمیز، سالن نورگیر، کابینت تکمیل، نقاشی شده، گاز رومیزی، هود هوشمند و دو بالکن ویودار است.

با یک‌ میلیارد و 180 میلیون تومان یک واحد نوساز در هشتگرد بخرید

واحدی 80 متری، دو خواب نوساز با نمای سنگ یک میلیارد و 180 میلیون تومان قیمت دارد. این آپارتمان در طبقه آخر یک ساختمان 5 طبقه قرار دارد که به آسانسور، پارکینگ و همین‌طور انباری مجهز است. این واحد مسکونی با کف سرامیکی به سرویس ایرانی و فرنگی، گرمایش پکیج و رادیاتور نیز مجهز است. آپارتمان مذکور به تمامی امکانات رفاهی، ورزشی و فرهنگی منطقه دسترسی راحت دارد.

با متری 27 میلیون و 500 هزار تومان در هشتگرد صاحبخانه شوید

واحد 80 متری دو خواب در بلوار مقداد 2 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت دارد. یعنی هر متر این واحد مسکونی 27 میلیون و 500 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد مسکونی 80 متری ساخت سال 1395 است بدون آسانسور اما با پارکینگ و انباری. این آپارتمان در طبقه دوم مجهز به پکیج شومینه، کمد دیواری فوق‌العاده تمیز، دسترسی به نانوایی، هایپر مستر و کلیه امکانات شهری است.

قیمت یک واحد در برج تنها یک میلیارد و 120 میلیون تومان

آپارتمان 80 متری، دو خواب در برج 12 طبقه در هشتگرد تنها یک میلیارد و 120 میلیون تومان قیمت دارد. به عبارتی هر متر این واحد مسکونی 14 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد مسکونی ساخت سال 1402 است و در طبقه 5 قرار دارد. واحد مسکونی مذکور در برجی مجلل واقع شده با تراس کاربردی و ویو ابدی. استخر، جکوزی، مهدکودک، روف گاردن، فضای سبز، سالن بدنسازی از دیگر ویژگی‌های این واحد مسکونی هستند.

منبع: کاماپرس


قیمت خانه در هشتگرد / با یک میلیارد تا 2 میلیارد صاحب خانه شوید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تیپ المیرا شریفی مقدم را در کنسرت ببینید!