بنسو سورال: بعد از «مست عشق» هر نقشی را قبول نمی‌کنم


بنسو سورال: بعد از «مست عشق» هر نقشی را قبول نمی‌کنم

حسن فتحی در فیلم «مست عشق»، در کنار بازیگران ایرانی مثل پارسا پیروزفر، شهاب حسینی و حسام منظور، از حضور گسترده بازیگران مشهور ترک هم استفاده کرده است؛ بازیگرانی قدرتمند که بار بخش‌های مهمی از ماجرا‌ها را روی دوش دارند. بنسو سورال بازیگر مطرح ترکیه، ایفاگر یکی از نقش‌های مهم این فیلم است. او بعد از پایان فیلمبرداری فیلم، مصاحبه‌ای تلویزیونی انجام داده و در آن از اهمیت «مست عشق» و قدرت کارگردانی حسن فتحی گفته است.

بعد از اینکه اکران فیلم «مست عشق» یک هفته به تاخیر افتاد، حالا قرار است این فیلم از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت روی پرده برود. به بهانه اکران این فیلم، از روز گذشته بخشی از مصاحبه بنسو سورال، بازیگر مطرح ترک درباره «مست عشق» در فضای مجازی منتشر شده که مروری داریم بر بخش‌های مهم آن.

به گزارش فیلم نیوز، سورال از تجربه بازی در نقش مریم فیلم «مست عشق» گفته است: «برای من یک تجربه متفاوت بود و نقش یک شخصیت متفاوت را بازی کردم. خیلی هیجان داشتم. تا حالا این مدل نقش را بازی نکرده بودم.»

او درباره تجربه همکاری با حسن فتحی هم گفته: «حسن فتحی کارگردان خیلی مهمی در ایران است. کست خیلی قشنگی داشتیم. یک پروژه بین‌المللی بود و اگر اتفاق بدی نیفتد قرار است در فستیوال هم شرکت کند. خیلی برایش هیجان دارم.»

سورال گفته که این نقش روی انتخاب‌های بعدی‌اش هم اثر خواهد داشت: «فیلم خیلی مهم بود و بعد از آن یا باید فیلم بهتری بازی کنم یا حداقل سراغ فیلمی در همان حد بروم. برای همین هم فعلا برای انتخاب یک فیلم جدید عجله نمی‌کنم.»

«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی مشترک مهران برومند و حسن علیزاده، با بازی پارسا پیروزفر، شهاب حسینی، بوراک توزکوپاران، بوران کوزوم، هانده ارچل، بنسو سورال و … چهارشنبه ۵ اردیبهشت اکران می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعجب مردم در فضای مجازی از مدل گوشی بهرام رادان