12سال بلاتکلیفی بعد از قتل فجیع زن همسایه


12سال بلاتکلیفی بعد از قتل فجیع زن همسایه

به گزارش رکنا، مرد شیطان صفت که در جنایت شوم زن همسایه را به طرز فجیعی کشته و به قصاص محکوم شده بود به خاطر عدم پیگیری اولیای دم ۱۲ سال در زندان بلاتکلیف ماند، وی از قضات دادگاه کمک خواست و...

به گزارش رکنا، مرد شیطان صفت که در جنایت شوم زن همسایه را به طرز فجیعی کشته و به قصاص محکوم شده بود به خاطر عدم پیگیری اولیای دم ۱۲ سال در زندان بلاتکلیف ماند، وی از قضات دادگاه کمک خواست و گفت از این وضعیت خسته شده است .

جنایت مرموز

رسیدگی به این پرونده از ظهر چهاردهم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز شد .مردی با کلانتری مارلیک تماس گرفت و از بوی شدید گاز که ازخانه همسایه به مشام می‌رسید شکایت کرد.

وی گفت: از خانه همسایه‌مان بوی شدید گاز و دود به مشام می‌رسد .همسایه در را باز نمی‌کند و ما نگران او هستیم.

با این تماس ماموران کلانتری به محله سرآسیاب رفتند و پس از گشودن در خانه متوجه شدند شیر گاز آشپزخانه عمدی باز مانده است .منشا بوی دودی که به مشام می‌رسید حمام خانه قدیمی بود. ماموران پلیس وقتی به حمام خانه رفتند با جسد زنی جوان روبه رو شدند که روی وی مقداری کارتن ریخته و عمدی به آتش کشیده شده بود .یک روسری دور گردن قربانی گره زده و گوشکوب خونی مقابل در حمام قرار داشت.

جسد زن جوان به نام مهسا با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران به تحقیق پرداختند .

ردیابی مرد همسایه

در این میان پسر ۸ ساله قربانی به ماموران گفت :ظهر بود که برای رفتن به مدرسه از خانه خارج شدم و مرد همسایه به نام سهیل را دیدم که اطراف خانه‌مان پرسه می‌زد .من به رفتارهای او مشکوک شدم اما چون مادرم در خانه بود توجهی نکردم و به مدرسه رفتم. اماعصر که به خانه برگشتم متوجه ماجرای وحشتناکی شدم که در خانه‌مان رخ داده بود .

همسر مهسا به ماموران گفت : همسرم در غیاب من به قتل رسیده. او با کسی اختلاف نداشت و نمی‌دانم چه کسی او را قربانی جنایت خاموش کرده است .

اظهارات پسر قربانی نخستین سرنخ را به پلیس داد و مرد همسایه که همزمان با قتل مهسا ناپدید شده بود سوم فروردین ماه سال ۱۳۹۱ در حاشیه تهران ردیابی و بازداشت شد و به جنایت شیطانی اعتراف کرد .

محاکمه مرد شیطان صفت

مرد همسایه به نام سهیل در شعبه ۷۱ دادگاه کیفری سابق استان تهران در حالی پای میز محاکمه ایستاد که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواستند .

در آن جلسه سهیل گفت: مهسا و همسر و پسرش در همسایگی ما زندگی می‌کردند .آنها نسبت فامیلی دوری با من داشتند و به همین خاطر مهسا را از قبل می‌شناختم. مدتی بود فکر شیطانی به سرم زده بود .آن روز منتظر ماندم تا پسر مهسا خانه را ترک کند. سپس به آنجا رفتم. مهسا به محض روبرو شدن با من شروع به داد و فریاد کرد. اما من که وسوسه شیطانی به جانم افتاده بود سعی کردم او را تسلیم خواسته ام کنم. اما وقتی مقاومت کرد با گوشکوبی که در آشپزخانه بود یک ضربه به سرش زدم و از خانه خارج شدم .اما چند دقیقه بعد دوباره به محل برگشتم چون ترسیدم مهسا زنده باش.د به همین خاطر روسری را دور گردنش محکم گره زدم و او را به داخل حمام بردم .برای اینکه از مرگش مطمئن شوم در حمام چند ضربه دیگر با گوشکوب به سرش زدم. مقداری کاغذ و کارتن از داخل خانه پیدا کردم و آن را روی جسد انداختم و آن را آتش زدم .موقع خروج از خانه شیر گاز را باز گذاشتم تا همه جا آتش بگیرد و ردی از من باقی نماند .اما نمی‌دانستم پسر مهسا قبل از رفتن به مدرسه مرا مقابل خانه‌شان دیده است .

مرد شیطان صفت با حکم قضایی به قصاص محکوم شد .

12سال بلاتکلیفی در زندان

این حکم در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد .اما اولیای دم دیگر پیگیر اجرای حکم نشدند. به این ترتیب سهیل ۱۲ سال بلاتکلیف در زندان ماند .

وی نامه‌ای به قضات دادگاه نوشت و از آنها کمک خواست .به این ترتیب طبق ماده ۴۲۹ قانون مجازات اسلامی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد .

در این جلسه سهیل که حالا ۴۱ سال دارد روبه روی قضات ایستاد و گفت: ۱۲ سال قبل وقتی که جوان بودم دست به چنین اشتباهی زدم و حالا پشیمان هستم .۱۲ سال در زندان کابوس اعدام دیدم و با بلاتکلیفی روزها را پشت سر گذاشتم .الان از این وضعیت خسته شده‌ام .تقاضا دارم یا حکم اعدامم اجرا شود یا از زندان آزاد شوم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شد شدند و طبق قانون حکم به آزادی وی با سپردن وثیقه سنگین صادر کردند.


12سال بلاتکلیفی بعد از قتل فجیع زن همسایه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر زیباترین خانم بازیگر جهان در دام منحرفان جنسی ! / نوه جذاب آمیتا باچان در دام پدوف...