عامل توهین به مقدساتِ دینیِ اهل سنت در گنبدکاووس دستگیر شد


عامل توهین به مقدساتِ دینیِ اهل سنت در گنبدکاووس دستگیر شد

به گزارش رکنا ؛ سرهنگ نادعلی صادقی در تشریح این خبر گفت: چند روز قبل در یکی از مراکز خرید خانمی در پی مشاجره شخصی با فروشنده، اقدام به توهین به مقدسات اهل سنت کرده بود. وی افزود: در این...

به گزارش رکنا ؛ سرهنگ نادعلی صادقی در تشریح این خبر گفت: چند روز قبل در یکی از مراکز خرید خانمی در پی مشاجره شخصی با فروشنده، اقدام به توهین به مقدسات اهل سنت کرده بود.

وی افزود: در این بین فردی ضمن تحریک فرد هتاک اقدام به گرفتن فیلم و نشر آن در فضای مجازی به‌منظور تشویش افکار عمومی و جریحه‌دار نمودن احساسات مردم می‌کند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی و فتای شهرستان با انجام اقدامات فنی و تخصصی، فرد هتاک و عامل فیلمبرداری را شناسایی و برابر دستور قضایی دستگیر کردند.

صادقی یادآور شد: متهمان به مقر انتظامی هدایت و پس از بررسی‌های‌ اولیه و تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح قضایی تحویل داده شدند.

وی با اشاره به عامل انتشار این مطالب توهین‌آمیز نیز گفت: کاربران اینترنتی باید دقت کنند که نه تنها انتشار این‌گونه مطالب در قانون جرم‌انگاری شده، بلکه حتی باز نشر مطالبی که موجب توهین به اقوام، مذاهب و قومیت‌ها می‌شود جرم محسوب و مجازات آن در قانون پیش‌بینی شده است.


عامل توهین به مقدساتِ دینیِ اهل سنت در گنبدکاووس دستگیر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ غمگین یا رب آیا تا کدامین لحظه باید سوخت مهستی