پیام تسلیت وزیر نیرو در پی درگذشت مرحوم پرویز داوودی


پیام تسلیت وزیر نیرو در پی درگذشت مرحوم پرویز داوودی

وزیر نیرو در پیامی درگذشت مرحوم دکتر پرویز داوودی، معاون اول کابینه نهم دولت جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

پیام تسلیت وزیر نیرو در پی درگذشت مرحوم پرویز داوودی

به گزارش ایران اکونومیست، "علی اکبر محرابیان" در پی درگذشت معاون اول اسبق رییس جمهور و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مرحوم دکتر پرویز داوودی پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت استاد گرانمایه، مدیر خستگی ناپذیر و انقلابی مرحوم دکتر پرویز داوودی که در طول دوران حیات با برکت خود منشا خدمات فراوانی برای مردم ایران اسلامی شده بود، موجب تألم و تأثر فراوان شد.
مرحوم داوودی همواره تلاش می‌کرد تا با بهره گیری از دانش و تخصص که حاصل سال‌ها پژوهش و مطالعه در محیط دانشگاهی بود و نیز روحیه انقلابی که نشان از دلبستگی او به آرمان‌های انقلاب اسلامی داشت، مدیران سیاسی و اجرایی کشور را در اتخاذ بهترین تصمیم‌ها یاری دهد و در نتیجه همین توان و روحیه در دوران حیات توانست از خود کارنامه درخشانی در مسیر خدمتگزاری به انقلاب اسلامی و مردم ایران عزیز به یادگار بگذارد.
اینجانب فقدان این مدیر دانشمند، جهادی و انقلابی را به عموم مردم شریف ایران اسلامی به ویژه جامعه دانشگاهی، اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و خانواده معزز آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن فقید سعید، غفران و آمرزش و برای مصیبت دیدگان، شکیبایی و آرامش طلب می‌کنم.

علی اکبر محرابیان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل