عاشقانه حسن شکوهی و همسر دومش | سیر تا پیاز زندگی حسن شکوهی


عاشقانه حسن شکوهی و همسر دومش | سیر تا پیاز زندگی حسن شکوهی

حسن شکوهی متولد دهه 50 شمسی است. در زمینه مکانیک درس خوانده است اما وارد رشته هنر شده است. حسن شکوهی تجربه چند کار با مهران مدیری را دارد. حسن شکوهی پس از بازی درسریال به کجا شتابان به شهرت...

حسن شکوهی متولد دهه 50 شمسی است. در زمینه مکانیک درس خوانده است اما وارد رشته هنر شده است. حسن شکوهی تجربه چند کار با مهران مدیری را دارد. حسن شکوهی پس از بازی درسریال به کجا شتابان به شهرت رسید. حسن شکوهی در حاضر در بیمارستان بستری است.

عاشقانه حسن شکوهی و همسر دومش | سیر تا پیاز زندگی حسن شکوهی

زندگینامه حسن شکوهی

حسن شکوهی بازیگر و تهیه کننده ایرانی متولد 1350/03/02 در تهران است . تاکنون دو بار ازدواج کرده ، از ازدواج اولش نوه دارد و اکنون در سن 50 سالگی با منشی صحنه ساناز هرندی ازدواج کرده است.

تحصیلات حسن شکوهی در رشته مکانیک بوده و در این زمینه دارای تحصیلات دانشگاهی است .

حسن شکوهی علاوه بر بازیگری تهیه کننده و مدیر تولید پروژه های سینمایی و تلویزیون است .

او با بازی در شب های برره و فیلم سینمایی «توکیو بدون توقف» به شهرت رسیده است .

شروع بازیگری

حسن شکوهی بازیگری را از سال 72 آغاز کرده است. اون علاوه بر این در پشت صحنه و به عنوان مدیر تولید حضور داشته است . فعالیت های پشت صحنه ی حسن شکوهی بیشتر از بازیگری روبروی دوربین است.

اما بازیگری را در سال 72 با فیلم سینمایی «همه دختران من» به کارگردانی و نویسندگی اسماعیل سلطانیان آغاز کرده است . در سال 78 هم در یکی از ساخته های محمد حسین لطیفی بلا عنوان «عینک دودی» به ایفای نقش پرداخته است .این هنرمند در سال 81 با سریال پرطرفدار پاورچین به کارگردانی مهران مدیری وارد تلویزیون شد و پس از آن در سال 88 و با سریال «به کجا چنین شتابان» از ساخته های ابوالقاسم طالبی دیده شد.

همسران اول حسن شکوهی

اطلاعاتی از همسر اول حسن شکوهی در دست نیست اما به نظر می رسد حسن شکوهی همسر اولش را طلاق داده است .او و همسر اولش نوه هم دارد.

ازدواج دوم حسن شکوهی

ازدواج دوم حسن شکوهی با ساناز هرندی منشی صحنه است که روز اول خردادماه هر دو نفر در اینستاگرام خود این خبر را منتشر کردند.حسن شکوهی و ساناز هرندی هر دو در اینستاگرام عکسی خود منتشر و خبر ازدواجشان را رسانه ای کردند.

عاشقانه حسن شکوهی و همسر دومش | سیر تا پیاز زندگی حسن شکوهی

خونریزی مغزی و 6 سال دوری

در سال 81 پس از ایفای نقش حسن شکوهی در پروژه ی به کجا چنین شتابان ، دچار عارضه و خونریزی مغزی می شود . به ناچار از فضای هنری و بازیگری به مدت 6 سال دور می ماند.

براساس اخبار منتشر شده از چهارده فروردین 1403 حسن شکوهی در بیمارستان بستری است و دچار عارضه مغزی شده است.


عاشقانه حسن شکوهی و همسر دومش | سیر تا پیاز زندگی حسن شکوهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اجرای بی‌نظیر ببعی به زبان انگلیسی درباره کاهو!