تست داخلی گوشی‌های سری شیائومی 15 به‌زودی آغاز خواهد شد


تست داخلی گوشی‌های سری شیائومی 15 به‌زودی آغاز خواهد شدتوسط امیرکیوان گوهری / فروردین ۳۱, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه سال گذشته کمپانی شیائومی از گوشی‌های شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو...

تست داخلی گوشی‌های سری شیائومی 15 به‌زودی آغاز خواهد شد
تست داخلی گوشی‌های سری شیائومی 15 به‌زودی آغاز خواهد شد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه
تست داخلی گوشی‌های سری شیائومی 15 به‌زودی آغاز خواهد شد

سال گذشته کمپانی شیائومی از گوشی‌های شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو به‌عنوان نخستین دستگاه‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام رونمایی کرد. بر اساس برخی گزارش‌ها امسال کمپانی وان‌پلاس از گوشی پرچمدار وان‌پلاس 13 به‌عنوان نخستین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 رونمایی می‌کند.

از طرفی یک گزارش جدید نشان می‌دهد که مرحله بعدی تست داخلی سری شیائومی 15 در کشور چین به‌زودی آغاز خواهد شد. به‌نظر می‌رسد که یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station در پست اخیر خود در شبکه اجتماعی چینی Weibo به جزئیات جدیدی درباره سری شیائومی 15 اشاره نموده است.

اگرچه Digital Chat Station به نام گوشی‌های مورد نظر خود صریحا اشاره نکرده است؛ اما به‌نظر می‌رسد که اطلاعات فاش شده به سری شیائومی 15 مربوط می‌شوند. در این گزارش اعلام شده که سری شیائومی 15 در ماه آوریل وارد مرحله بعدی تست‌های داخلی خود خواهد شد. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که تولید انبوه این گوشی‌ها در ماه سپتامبر امسال آغاز خواهد شد.

بر اساس برخی شایعات، سری شیائومی 15 مجهز به یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی جدید و اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر خواهد بود. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا نسخه نهایی این سری نیز ویژگی‌های مذکور را در خود جای خواهد داد یا خیر.

تست داخلی گوشی‌های سری شیائومی 15 به‌زودی آغاز خواهد شد

سری شیائومی 15 با دو اندازه متفاوت نمایشگر روانه بازار خواهد شد. داده‌های اخیرا لو رفته نشان می‌دهند که مدل استاندارد مجهز به یک نمایشگر اولد تخت با اندازه 6.36 اینچی خواهد بود. مدل پرو احتمالا مجهز به نمایشگر بزرگ‌تری خواهد بود؛ اما اندازه دقیق آن هنوز مشخص نیست. بر اساس شنیده‌ها هر دو گوشی از نمایشگرهایی با رزولوشن 1.5K و 2K پشتیبانی خواهند کرد.

گوشی‌های شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو احتمالا از باتری‌هایی با چگالی بالا استفاده خواهند کرد؛ اما ظرفیت سنتی این باتری‌ها هنوز مشخص نشده است. اطلاعات فاش شده از به‌کارگیری سنسور 50 مگاپیکسلی OmniVision در دوربین اصلی هر دو گوشی حکایت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل