علت جدایی ابی از زن اولش بعد سالها لو رفت ! / حضور زنان زیاد و شیطنت های ابی !


علت جدایی ابی از زن اولش بعد سالها لو رفت ! / حضور زنان زیاد و شیطنت های ابی !

ابی در سال ۱۳۵۳ شمسی با فیروزه مقدادی ازدواج کرد و از وی صاحب سه دختر به نام های عسل ، سایه و خاتون است. ابی بعد از 25 سال زندگی مشترک از همسر اول خود جدا شد و با مهشید برومند...

ابی در سال ۱۳۵۳ شمسی با فیروزه مقدادی ازدواج کرد و از وی صاحب سه دختر به نام های عسل ، سایه و خاتون است. ابی بعد از 25 سال زندگی مشترک از همسر اول خود جدا شد و با مهشید برومند ازدواج کرده است. مصاحبه هایی از همسر اول ابی منتشر شده است که در آن ها او علت جدایی و طلاقشان را شهرت و محبوبیت ابی می داند. فیروزه مقدادی اعتقاد دارد اطرافیان آن ها باعث خراب شدن زندگی خوبش با ابی شده اند. فیروزه مقدادی در قسمتی از مصاحبه اش می گوید: من عکس این خانم هایی را که می خواستند زندگی مارا خراب کنند دارم، صدای آن ها را که روی دستگاه پیغام گیر تلفن گذاشتند را دارم تا ببینید در طول ۲۵ سالی که من همسر ابی بودم چه افراد بی مسئولیتی در زندگی ما اخلال وارد می کردند. حتی مرا تهدید کردند که بچه هایت را می دزدیم و دیگر رنگ بچه ها را نخواهی دید! میتوانم دقیقا با ارائه صدا و دست خطشان بگویم که این افراد چه کسانی بودند و چگونه حالا با اداهای گوناگونی که دارند خود را در جامعه مطرح می کنند. من حتی با پلیس تماس گرفتم و گزارش تهدیدها را به مرکز پلیس دادم.

فیروزه مقدادی یکی از دلایل اصلی شهرت و موفقیت ابی در عرصه خوانندگی بوده است. بسیاری از افراد متعقدند ابی به همسر اولش خیانت کرده است و در آن زمانی که با مهشید آشنا شده هنوز متاهل بوده است.


علت جدایی ابی از زن اولش بعد سالها لو رفت ! / حضور زنان زیاد و شیطنت های ابی !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازی های جنسی با همسر و ایجاد تنوع در رابطه زناشویی