همان زدفلیپ اما اینبار ارزان‌تر!


همان زدفلیپ اما اینبار ارزان‌تر!

یکی از منابع آگاه بازار ادعا می‌کند گوشی تاشو «وان پلاس فلیپ» احتمالاً با حسگر دوربین تله‌فوتو معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از منابع آگاه بازار ادعا می‌کند گوشی تاشو «وان پلاس فلیپ» احتمالاً با دوربین تله‌فوتو معرفی می‌شود. این سنسور دوربین قابلیت ویژه و کمیابی در بین گوشی‌های تاشو فلیپ است.

براساس گزارش دیجیاتو، سال ۲۰۲۳ وان پلاس از نخستین گوشی تاشو خود یعنی وان پلاس اوپن رونمایی کرد و حالا یکی از منابع آگاه بازار با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو چین می‌گوید اولین گوشی تاشو فلیپ وان پلاس به‌زودی با دوربین تله‌فوتو و دوربین ماکرو از راه می‌رسد. این قابلیت به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند از قدرت زوم بهتری در موبایل خود بهره ببرند.

همان زدفلیپ اما اینبار ارزان‌تر!

وان پلاس فلیپ احتمالاً با دوربین تله فوتو و ماکرو معرفی می‌شود

منبع آگاهی به‌نام Smart Pikachu با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو چین می‌گوید گوشی تاشو فلیپ وان پلاس به حسگر دوربین تله‌فوتو و همچنین دوربین ماکرو مجهز خواهد بود.

براساس گزارش‌های منتشرشده، سامسونگ روی توسعه گلکسی زد فلیپ FE کار می‌کند که یک موبایل تاشو مقرون‌به‌صرفه است. این فرصت خوبی را برای وان پلاس فراهم می‌کند تا بتواند سهم بازار بالاتری را در بین گوشی‌های تاشو از آن خود کند.

وان پلاس اوپن به‌عنوان نسخه ری‌برندشده «اوپو فایند N۳» به بازار عرضه شد. در نتیجه چندان دور از ذهن نیست که گوشی تاشو وان پلاس نیز نسخه‌ای از «اوپو فایند N۵ فلیپ» باشد. باید این موضوع را نیز درنظر گرفت که گوشی‌های تاشو فلیپ با برچسب قیمت رقابتی روانه بازار شده‌اند. به‌نظر می‌رسد شاید وان پلاس قصد دارد با عرضه گوشی تاشو فلیپ خود سهم بیشتری از بازار گوشی‌های تاشو را از آن خود کند.

گفتنی است دوربین تله‌فوتو یک ویژگی خاص و کمیاب در بین گوشی‌های تاشو فلیپ محسوب می‌شود. اوپو فایند N۳ فلیپ تنها موبایل فلیپ تاشو است که سنسور تله‌فوتو دارد. این منبع آگاه چینی همچنین اضافه می‌کند که ویوو و اوپو نیز هنوز روند توسعه گوشی‌های تاشو فلیپ را متوقف نکرده‌اند.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1896622

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی