هایما 7X و هایما 8S به بازار بلاروس رسیدند


هایما 7X و هایما 8S به بازار بلاروس رسیدند

هایما 7X و هایما 8S دو محصول جدید هایما برای بازار ایران هستند که از سال 1402 به سبد محصولات ایران‌خودرو اضافه شده‌اند. همزمان با عرضه هایما 7X و هایما 8S در بازار ایران، این برند چینی فعالیت خود را در بلاروس نیز آغاز کرده است....

هایما 7X و هایما 8S دو محصول جدید هایما برای بازار ایران هستند که از سال 1402 به سبد محصولات ایران‌خودرو اضافه شده‌اند. همزمان با عرضه هایما 7X و هایما 8S در بازار ایران، این برند چینی فعالیت خود را در بلاروس نیز آغاز کرده است. شرکت پاراد آوتو در مینسک، نماینده رسمی محصولات هایما در بلاروس به شمار می‌آید. این شرکت اعلام کرده است که انباری بزرگ از قطعات هایما 7X و هایما 8S را در بلاروس برقرار کرده است و در صورت کمبود قطعات یدکی، می‌توان آن‌ها را از مسکو سفارش داد.

هر دو خودرو جدید چینی یعنی هایما 7X و هایما 8S، با تریم‌های پرچمدار و پرمیوم خود به بازار بلاروس می‌آیند که نسخه‌های فول آپشن این خودروها محسوب می‌شود. همانند بازار ایران، هر دو خودرو نیز به یک پیشرانه مشابه مجهز هستند. هایما 7X و هایما 8S از موتور 1.6 لیتری چهارسیلندر توربوشارژر با تزریق مستقیم سوخت قدرت می‌گیرند. حداکثر قدرت این موتور 195 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور آن 293 نیوتن‌متر است. گیربکس شش سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت را در هر دو محصول هایما برعهده دارد.

هایما 7X و هایما 8S به بازار بلاروس رسیدندهایما 8S

قیمت هایما 8S در بازار بلاروس معادل 115 هزار روبل بلاروس (دو میلیارد و 300 میلیون تومان) است. هایما 7X نیز 125 هزار روبل بلاروس (دو میلیارد و 500 میلیون تومان) قیمت دارد. هر دو خودرو با گارانتی 5 ساله یا 100 هزار کیلومتر به دست مشتریان می‌رسند. همچنین سرویس رایگان یک‌سال یا 10 هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا برسد) نیز برای این خودروها فعال شده است.


گالری تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز معلم مبارک به برادرم 1401 + عکس نوشته تبریک روز معلم به برادر