رونمایی هوندا از سری جدید خودروهای برقی با نام Ye


رونمایی هوندا از سری جدید خودروهای برقی با نام Ye

شرکت هوندا سری جدیدی از خودروهای برقی خود را با نام Ye عرضه خواهد کرد. این خودروهای بدون آلایندگی قرار است در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شوند. محصولات موردبحث به دیگر خودروهای برقی هوندا یعنی سری e:N می‌پیوندند. نکته مهم اینکه تمامی این...

شرکت هوندا سری جدیدی از خودروهای برقی خود را با نام Ye عرضه خواهد کرد.

رونمایی هوندا از سری جدید خودروهای برقی با نام Ye

این خودروهای بدون آلایندگی قرار است در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شوند. محصولات موردبحث به دیگر خودروهای برقی هوندا یعنی سری e:N می‌پیوندند. نکته مهم اینکه تمامی این وسایل نقلیه راهی بازار چین می‌شوند و زمان فروش آن‌ها قبل از پایان سال جاری میلادی خواهد بود.

رونمایی هوندا از سری جدید خودروهای برقی با نام Ye

دو خودروی جدید از این خانواده با نام‌های Ye P7 و Ye S7 شناخته می‌شوند که هر دو به پلتفرم جدید خودروهای برقی مجهز هستند. این پلتفرم به‌صورت تک موتوره دیفرانسیل عقب و دو موتوره چهار چرخ محرک در دسترس خواهد بود. هوندا می‌گوید نسخه‌های دیفرانسیل عقب از خودروهای سری Ye هندلینگ اسپرت و جذابی را ارائه خواهند کرد درحالی‌که مدل‌های چهار چرخ محرک بیشتر به دنبال ارائه قدرت بیشتر و هندلینگ بسیار تیز خواهند بود.

رونمایی هوندا از سری جدید خودروهای برقی با نام Ye

در تصاویر منتشر شده تنها برخی زوایای دو خودروی Ye P7 و Ye S7 به تصویر کشیده شده‌اند و هر دوی آن‌ها هویت و روح یکسانی دارند. البته نمای جلوی متمایز باعث می‌شود دو مدل یاد شده از یکدیگر جدا شوند به گونه‌ای که مدل S7 کمی اسپرت تر به نظر می‌رسد. این خودروساز ژاپنی همچنین به دنبال تولید محصولات بیشتری بر اساس کانسپت Ye GT است. GT از پروفایل کوپه مانند سود می‌برد و دماغه‌ای تیزتر، چراغ‌های متمایز و نمای جانبی عریض و کم ارتفاعی دارد.

رونمایی هوندا از سری جدید خودروهای برقی با نام Ye

هوندا اشاره‌ای به مشخصات مدل GT نکرده اما گفته که هدف از طراحی آن ارائه حد نهایی تجربه سواری با یک خودروی برقی است. Ye GT همچنان اولین خودروی تاریخ هوندا با نمایشگر بزرگ برای سرنشین صندلی جلو خواهد بود. برند موردبحث اظهار می‌دارد خودروهای Ye P7 و Ye S7 تا قبل از پایان سال جاری میلادی راهی بازار خواهند شد. نسخه تولیدی کانسپت Ye GT نیز تا پایان سال ۲۰۲۵ در دسترس مشتریان چینی خواهد بود. هوندا برنامه‌های مفصلی برای معرفی ۱۰ خودروی برقی جدید در بازار چین تا سال ۲۰۲۷ دارد و از این میان ۶ خودرو به خانواده Ye تعلق خواهند داشت. جدیدترین سری محصولات برقی هوندا بخشی از برنامه‌های گسترده‌تر شرکت برای تبدیل شدن به برندی تمام برقی در چین تا سال ۲۰۳۵ هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا