با ابتکار عمل و ایجاد خلاقیت در حل مشکلات مردم پیش‌قدم باشید


با ابتکار عمل و ایجاد خلاقیت در حل مشکلات مردم پیش‌قدم باشید

استاندار فارس در دیدار با رئیس و معاونین بنیاد مسکن استان فارس بر ضرورت تسریع در رفع مشکلات مردم بویژه محرومان تاکید کرد و خواستار ابتکار عمل و ایجاد خلاقیت در پیشبرد اهداف شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس محمدهادی ایمانیه چهار شنبه ۲۹ فروردین در دیدار با مدیرکل و معاونین بنیاد مسکن استان فارس که به مناسبت دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) و سالروز تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دفتر استاندار فارس برگزار شد، با تاکید بر اینکه تاسیس حساب ۱۰۰ امام رضوان الله تعالی علیه و بنیاد مسکن همانند سایر سازمان های انقلابی اقدامی پربرکت و ارزشمند بود،گفت: نهادی های انقلابی که با تدبیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی تاسیس شد در حفظ ونظام اسلامی موثر بوده‌اند.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه رسالت ذاتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توجه به محرومان و اقشار کمتربرخوردار است، خاطرنشان کرد: توجه به روستاییان و اقشار محروم از اهمیت بالایی برخوردار است لذا باید تمام تلاش خود را برای اسکان روستاییان و جلوگیری از مهاجرت آنان و همچنین مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها انجام دهید.

وی تصریح کرد: تامل برای وصول بخشنامه و دستورالعمل ها و ارائه راه‌کار برای حل مشکلات از سرعت پاسخگویی می کاهد لذا توقع دارم با استفاده از مشورت صاحب نظران، ابتکار عمل و ایجاد خلاقیت در حل مسائل مردم و مرتفع نمودن مشکلات آنان پیشگام و پیشقدم باشید؛ در این زمینه طبیعتا امکانات و اعتبارات و مجوزهایی لازم است که برای تسهیل در دریافت آنان حتما همکاری لازم انجام می شود.

محمد هادی ایمانیه در بخش دیگر سخنان خود به طرح تکام (توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه) در دولت سیزدهم با هدف پیشرفت همه جانبه روستا، سکونت پایدار در روستاها و مهاجرت معکوس به روستاها و توانمند سازی روستاییان و بالفعل ساختن ظرفیت‌های مردمی در روستاها اشاره کرد و افزود: این طرح به عنوان سند تحول بنیادی در دولت سیزدهم به منظور توانمندسازی مردم روستا و بهره مندی از ظرفیت روستاها اجرا می‌شود که باید با جدیت برای تحقق آن سهم خود را ایفا کنید.

وی خواستار تسریع در اجرای عملیات آسفالت در تمامی روستاهای تعیین شده در استان شد و افزود: در این موضوع اگر نیاز به احداث کارخانه تولیدی باشد باید به آن سمت حرکت کرد و ما نیز در این زمینه کمک می کنیم چرا که حضور بنیاد در عرصه های تولیدی، هزینه های تمام شده مصالح و در نهایت ارائه خدمات را به نحو مطلوبی کاهش می دهد.

نماینده عالی دولت در فارس با تاکید بر اینکه می بایست طرح هادی سریعتر از قبل به نتیجه مطلوب برسد، اظهار داشت: به جز در اطراف شهرهای بزرگ در اجرای طرح هادی در صورتی که مخالفت قانونی و منع محیط زیستی وجود ندارد سخت گیری مضاعفی انجام نشود؛ به هر نحو باید زمینه برای ماندگاری در روستاها فراهم شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی