جدیدترین اظهارنظر جنجالی بن گویر درباره زندانیان فلسطینی


جدیدترین اظهارنظر جنجالی بن گویر درباره زندانیان فلسطینی

اقتصادنیوز: وزیر امنیت داخلی اسرائیل در جدیدترین اظهارنظر جنجالی خود با اشاره به کمبود فضای زندان‌ها و بازداشتگاه های رژیم به دلیل کثرت افراد زندانی و بازداشت شده، خواستار اجرای حکم اعدام برای مجرمان امنیتی شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جدیدترین اظهارنظر جنجالی خود با اشاره به کمبود فضای زندان‌ها و بازداشتگاه های رژیم به دلیل کثرت افراد زندانی و بازداشت شده، خواستار اجرای حکم اعدام برای مجرمان امنیتی شد.

به نوشته وبگاه القدس العربی، بن گویر افزود: «در صورت احیای قانون اعدام در اسرائیل، ما شاهد خلوت شدن فضای زندان ها و بازداشتگاه ها خواهیم بود».

خبر مرتبط
فوری / فعال شدن آژیرهای خطر و صدای انفجار در شمال اسرائیل

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیلی بامداد پنجشنبه از برخورد حداقل ۳ موشک به شهرک «المطله» در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

درخواست اعدام مجرمان امنیتی از آن رو حایز اهمیت است که رژیم صهیونیستی بسیاری از فلسطینیان را با همین اتهام در زندان ها و بازداشتگاه های نامناسب نگهداری می‌کند. به گفته دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه، ارتش صهیونیستی از ابتدای جنگ بیش از 5 هزار فلسطینی را بازداشت کرده است.

در این میان در حالی که زندان‌های رژیم صهیونیستی مملوء از اسرای فلسطینی است، کابینه نتانیاهو روز چهارشنبه اضافه شدن هزار سلول دیگر به زندان‌ها را تصویب کرد.

بن گویر پیش‌تر و همزمان با عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین در 7 اکتبر دستور قطع برق و آب برای زندانیان فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی را داده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان