کشف بیش از 2 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مراغه


کشف بیش از 2 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مراغه

به گزارش رکنا، سرهنگ "توحید فارسی "در تشریح این خبر گفت: : در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع ومصرف مواد مخدر ،ماموران انتظامی وپاسگاه آیت اله غفاری پس از تحقیقات فنی واطلاع از فعالیت افرادی...

به گزارش رکنا، سرهنگ "توحید فارسی "در تشریح این خبر گفت: : در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع ومصرف مواد مخدر ،ماموران انتظامی وپاسگاه آیت اله غفاری پس از تحقیقات فنی واطلاع از فعالیت افرادی در زمینه تهیه، توزیع و مصرف مواد مخدر در محلات مختلف شهرستان ،موضوع را در دستور کار عملیاتی خود قرار دادند.

وی افزود: در چند عملیات جداگانه با تعقیب و مراقبت و انجام یکسری اقدامات فنی پلیسی با هماهنگی قضایی 15نفر توزیع کننده و خرده فروش و مصرف کننده را در محلات مختلف شهرستان دستگیر و در بازرسی بعمل آمده از منازل و بازرسی بدنی و خودرو ایشان مقدار 2 کیلو 430 گرم انواع مواد مخدر بهمراه چندین قلم اقلام ممنوعه و همچنین آلات وادوات مصرف و توزین مواد کشف شد.

سرهنگ " فارسی" تصریح کرد: در این خصوص یک دستگاه خودرو و2 دستگاه موتور سیکلت توقیف و متهمان دستگیر شده نیز پس از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در پایان با تاکید براینکه اقدامات پلیسی در جهت مبارزه و ناامن کردن فضا برای فعالیت توزیع کنندگان مواد مخدر است،گفت:اقدامات مقابله ای و ایجابی بطور همزمان در دستور کار پلیس بوده و در این عرصه نیازمند همکاری و همراهی همه آحاد جامعه و سازمان ها هستیم.


کشف بیش از 2 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مراغه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل