هفت نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند


هفت نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند

به گزارش رکنا، محمود اکبری شامگاه چهارشنبه در رابطه با سیل خراسان جنوبی اظهار کرد:در پی بارندگی هایی که از شب گذشته تاکنون برخی از مناطق استان را متاثر کرده چند خودرو در رودخانه گرفتار شدند...

به گزارش رکنا، محمود اکبری شامگاه چهارشنبه در رابطه با سیل خراسان جنوبی اظهار کرد:در پی بارندگی هایی که از شب گذشته تاکنون برخی از مناطق استان را متاثر کرده چند خودرو در رودخانه گرفتار شدند که هفت نفر رها سازی شدند.

وی یادآور شد: همچنین منازل مسکونی در شهرستان نهبندان روستای چاهداشتی از بارندگی ها متاثر شده که مورد ارزیابی قرار گرفت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عنوان کرد: این منازل عشایری بوده که در ۲۵ کیلومتری روستای دهسلم واقع شده که دچار آبگرفتگی شده اند لذا امدادرسانی بعد از تخلیه آب منازل ۱۰ نفر را امدادرسانی و ۲ نفر هم اسکان موقت شدند.

وی ادامه داد: سه عدد موکت و یک چادر در بین ساکنان این روستا توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی هم صبح امروز گفت: ۴۰ تیم امداد و نجات هلال احمر متشکل از ۲۰۰ نفر در پی هشدارهای هواشناسی برای بارش‌های رگباری از شب گذشته در حالت آماده باش هستند.

محمدعلی کاوسی افزود: تمامی تجهیزات و ناوگان خودرویی هلال احمر آماده خدمات رسانی به حوادث احتمالی ناشی از وقوع بارندگی و سیلاب است.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی شرایط جوی این استان تا پنجشنبه شب ناپایدار است و با توجه به ماهیت رگباری بارش‌ها، وقوع روان آب پیش بینی می‌شود.

با ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار جوی تا فردا شب گاهی وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق، در مناطق مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه و در ارتفاعات تشکیل مه قابل پیش بینی است.

با توجه به حجم و ماهیت رگباری بارش‌ها، وقوع روان آب، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در نیمه شرقی استان دور از انتظار نیست.


هفت نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از عکس ملکه زیبایی ایران / رزیتا دغلاوی نژاد را بشناسید؟ + بیوگرافی و عکس ها