شیخ عیسی قاسم: ایران از جنگ فرار نمی‌کند


شیخ عیسی قاسم: ایران از جنگ فرار نمی‌کند

رهبر شیعیان بحرین حملات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران ایران به اسرائیل را شجاعانه توصیف کرد و گفت ایران از جنگ فرار نمی‌کند.

فرارو- آیت‌الله شیخ عیسی احمد قاسم، رهبر شیعیان بحرین، حمله ایران به رژیم صهیونیستی در ۱۴ آوریل ۲۰۲۴ را شجاعانه توصیف کرد و تاکید کرد که این یک وعده صادق است.

به گزارش فرارو، شیخ عیسی قاسم گفت: این حمله همچنین یک اعلام عملی صادقانه است و نشان می‌دهد که اگر سربلندی و امنیت ملت و بشریت اقتضا کند، ایران از جنگی با هزینه‌های فزاینده فرار نخواهد کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم بی نظیر از آوازخوانی محشر و دلنشین هوتن شکیبا + دلبری این بچه تمامی ندارد!