بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین المللی فلسطین مجلس به مناسبت روز ارتش


بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین المللی فلسطین مجلس به مناسبت روز ارتش

به گزارش رکنا، بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی به شرح زیر منتشر شد: بسم الله الرحمن الرحیم روز 29 فروردین یادآور حماسه های جاویدان و همیشگی...

به گزارش رکنا، بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی به شرح زیر منتشر شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز 29 فروردین یادآور حماسه های جاویدان و همیشگی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در طول سال های پس از انقلاب و از ابتدای حرکت های جدایی خواهانه مورد حمایت دشمن ، در سال های دفاع مقدس و تا امروز دوشادوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی دفاع کرده است و پاسدار حدود و ثغور جمهوری اسلامی ایران بوده است.

با توجه به حضور دلاوردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در صحنه های دفاع از حرم و هم چنین در عملیات "وعده صادق" دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی برخود لازم می داند به پاس این همه دلاورمردی و آزادگی این روز را به یکایک فرماندهان رشید ، دلاور ، مومن و کارآمد ، آحاد افسران ، درجه داران و سربازان نیروهای مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران ، تبریک عرض نموده و برای ادامه عزت و مجد این عزیزان دعا کند.

یقین داریم ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای حصول انقلاب اسلامی ایران به اهداف خود همواره رکن رکینی خواهد بود که ولایت فقیه ، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مد ظله) و ملت قدرشناس جمهوری اسلامی ایران به آن افتخار و اعتزاز خواهند کرد.

دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی

29 فروردین 1403 – گرامیداشت روز ارتش ج.ا.ایران


بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین المللی فلسطین مجلس به مناسبت روز ارتش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرح/ ضرب المثل‌های مصور با استفاده از هوش مصنوعی