عملیات دلهره آور نجات 70 مسافر 3 اتوبوس در سیل وحشتناک چابهار


عملیات دلهره آور نجات 70 مسافر 3 اتوبوس در سیل وحشتناک چابهار

به گزارش رکنا به نقل از ایرنا، روح الله سرگزی اظهار کرد: این اتوبوس ها شب گذشته در مسیر چابهار - نیکشهر در حال تردد بودند که به دلیل بسته شدن این مسیر ارتباطی ناشی از بارندگی شدید و طغیان...

به گزارش رکنا به نقل از ایرنا، روح الله سرگزی اظهار کرد: این اتوبوس ها شب گذشته در مسیر چابهار - نیکشهر در حال تردد بودند که به دلیل بسته شدن این مسیر ارتباطی ناشی از بارندگی شدید و طغیان رودخانه های محلی گرفتار سیلاب شدند که بلافاصله بعد از رها سازی از سیلاب توسط نیروهای راهداری اسکان اضطراری یافتند.

وی ادامه داد: تاکنون خسارت جانی از سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان گزارش نشده است و همچنان نیروهای راهداری شبانه روزی در حال بازگشایی مسیرهای ارتباطی بسته شده هستند.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اخطاریه جوی، تمامی ادارات، دستگاه‌ها و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در حالت آماده باش بوده و تمهیدات لازم را با تجربه سیل پیش را اتخاذ کرده‌اند.

وی از شهروندان خواست که جوانب احتیاط را رعایت کرده و از ترددهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی، اسکان در مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها و پایین دست سدها خودداری کنند.


عملیات دلهره آور نجات 70 مسافر 3 اتوبوس در سیل وحشتناک چابهار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا