کشف میلیارد دیسک و صفحه تقلبی در جنوب تهران


کشف میلیارد دیسک و صفحه تقلبی در جنوب تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف کارگاه تولید دیسک و صفحه تقلبی در محدوده شهرری شدند. ایشان عنوان داشت: در پی...

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف کارگاه تولید دیسک و صفحه تقلبی در محدوده شهرری شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید کارگاهی در شهر ری سه راه غنی آباد اقدام به تولید و توزیع دیسک و صفحه تقلبی می نماید.

جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص گردید مالک کارآگاه دیسک و صفحه های مستعمل را از سطح شهرخریداری و در این مکان اقدام به بازسازی و بسته بندی در کارتن های نو با نام برند معتبر دیسک و صفحه خودروهای پژو پارس، پراید، تیبا و پژو 206 به بازار عرضه می نمود و فاقد هرگونه مجوز فعالیت و مجوز ثبت برند می باشد.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل: بیش از 300 قلم انواع دیسک و صفحه تقلبی بوده که با عنایت به اقدامات متقلبانه صورت گرفته این کارگاه پلمب گردید، پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 1 میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: اغلب کالاهای قاچاق ورودی به کشور فاقد کیفیت و استاندار لازم می باشند و سلامت مصرف کنندگان را به مخاطره می اندازند. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند.


کشف میلیارد دیسک و صفحه تقلبی در جنوب تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ادامه حملات اسرائیل به نوار غزه/ بمباران منطقه مسکونی در الزیتون