تعجب مورایس از هجوم انتقادات: شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند


تعجب مورایس از هجوم انتقادات: شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند

ایسنا: سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به هجوم انتقادات از سپاهان در حالی که امتیازات برابری نسبت به مدت مشابه فصل قبل دارد، گفت: شاید به خاطر بلندتر شدن موهایم است. نگران نیستم زیرا به عقیده من انتقاد در فوتبال وجود دارد. سپاهان و ذوب...

تعجب مورایس از هجوم انتقادات: شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند
ایسنا: سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به هجوم انتقادات از سپاهان در حالی که امتیازات برابری نسبت به مدت مشابه فصل قبل دارد، گفت: شاید به خاطر بلندتر شدن موهایم است. نگران نیستم زیرا به عقیده من انتقاد در فوتبال وجود دارد.
سپاهان و ذوب آهن فردا (چهارشنبه) در چارچوب دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از داربی اصفهان و تقابل در نقش‌جهان، آن را یک دربی و یک بازی مهم برای شهر اصفهان دانست و اظهار کرد: امیدوارم بازی جذابی برای هواداران اصفهان باشد. نمی‌دانم می‌بریم یا نه ولی می‌دانم که می‌توانیم رقابت کنیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با کمک هواداران بهترین خودمان را ارائه دهیم.
او در خصوص سیل انتقادات به سپاهان با اینکه امتیازات نسبت به مدت مشابه در فصل قبل برابر است، افزود: شاید به خاطر بلندتر شدن موهایم است. نگران نیستم زیرا به عقیده من انتقاد در فوتبال وجود دارد. شاید برخی به دلیل چند نتیجه پشت سر هم ناراحت باشند. مدت زیادی است که در فوتبال هستم ولی بالاخره این قسمتی از تئاتر است و باید رو به جلو حرکت کنیم.
سرمربی سپاهان همچنین در واکنش به تمام‌کننده نبودن تیمش با وجود نمایش‌های خوب سپاهان، یادآور شد: این سوال متفاوتی است. همیشه می‌گویند چرا دفاع نکردیم یا چرا گل نزدیم. گاهی بازیکنان آرامشی که باید را نگرفته‌اند یا گاهی مربوط به خودخواهی بازیکن است. ببینیم فردا چه خواهد شد. قبول می‌کنم ولی فشار بیشتری گذاشتم و امیدوارم فردا نتیجه را ببینیم.
مورایس در خصوص اضافه شدن امیدیان و تکسیرا به نیمکت فنی سپاهان، توضیح داد: تکسیرا در اول فصل به امارات رفت که موقعیت خوبی برای او بود. او یک عضو مهمی در کادر فنی ما بود که دانش فنی و فوتبال ایران داشت. یک نفر دیگر نیز یک مربی ایرانی است که درخواست باشگاه از ابتدای فصل بود. یک مربی فیزیولوژیست ایرانی دیگر نیز در تیم داریم که هنوز به صورت رسمی به بازیکنان معرفی نشده است. انسان با دانشی است که به تیم آمده است.
او ادامه داد: فکر می‌کنم زمان احتیاج دارم تا به شناخت برسم و افراد مد نظرم را به کادر اضافه کنم. کسی که الان اضافه شده قبلا در چند تیم کمک مربی بوده و بازیکن سابق و کمک مربی همین باشگاه بوده است.
مورایس در پایان تصریح کرد: تمام بازیکنان همه تلاششان را می‌کنند تا از پس مشکلات بربیایند. درک می‌کنم هواداران ناراحت باشند، انتقادی نمی‌کنم و امیدوارم فردا با نتیجه خوب از پس مشکلات بربیاییم.
لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان