خط و نشان نیروهای مسلح ایران برای آمریکا و انگلیس


خط و نشان نیروهای مسلح ایران برای آمریکا و انگلیس

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح خطاب به غرب گفت: توصیه می کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده و خود را به تنور آتش سوزان نیفکنید. 1 سیاسی 1403/01/28

هشدار سخنگوی نیروهای مسلح ایران به غرب : عاقل باشید و از اسرائیل حمایت نکنید

سردار ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به سران کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان توصیه کرد: عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده و خود را به تنور آتش سوزان نیفکنید.

سردار ابوالفضل شکارچی در واکنش به حمایت برخی از سران کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: به سران کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان یادآوری می کنیم دست از حمایت رژیم رو به زوال اسرائیل شرور، قانون‌شکن، تروریست و کودک کش بردارید. شما خوب می دانید جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است که جنگ طلب نبوده و به دنبال گسترش جنگ نیز نیست.

وی ادامه داد: اما اگر هرکس از جمله شما و آن رژیم مستأصل و درمانده، پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور ، قطع خواهیم کرد.

سردار شکارچی گفت: چنانچه گوشه ای از این قدرت الهی دلاور مردان ایران اسلامی و قدرتمند را در عملیات وعده صادق به شما نشان دادیم و با غرش موشک ها و پهپادهای دشمن شکن از سامانه های پیشرفته راداری و دفاع هوایی شما و از گنبد به اصطلاح آهنین اهدایی تان به صهیونیست ها عبورکردیم و قلعه های نظامی آن رژیم جعلی و جنایتکار را شخم زدیم.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان گفت: توصیه می کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده و خود را به تنور آتش سوزان نیفکنید.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com



حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان