زمین کامیون باری را در بزرگراه سعیدی بلعید + عکس


زمین کامیون باری را در بزرگراه سعیدی بلعید + عکس

به گزارش رکنا، یک دستگاه کامیون باری درحال حرکت در مسیر خود بود که ناگهان بخشی از آسفالت کف مسیر دچار ریزش شده و چرخ‌های جلوی آن در گودال ایجاد شده گیر کرد. در همین راستا نیز بلافاصله با...

به گزارش رکنا، یک دستگاه کامیون باری درحال حرکت در مسیر خود بود که ناگهان بخشی از آسفالت کف مسیر دچار ریزش شده و چرخ‌های جلوی آن در گودال ایجاد شده گیر کرد. در همین راستا نیز بلافاصله با سامانه125 تماس گرفته شده و ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۶۵ رابه همراه تیم نجات ایستگاه ۳۸ و خودروی جرثقیل هشت تُن به محل حادثه واقع در کنارگذر بزرگراه آیت الله سعیدی، نرسیده به سه راه فلاح اعزام کرد.

با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودروی باری ایسوزو ویژه حمل بار در هنگام ورود به داخل کوچه از قسمت چرخ جلو سمت راننده به داخل زمین فرو رفته و امکان حرکت ندارد. همچنین با توجه به اینکه معلوم نبود که امکان ریزش بیشتر کف خیابان وجود دارد یا خیر، این ماموریت با حساسیت‌هایی نیز مواجه بود.

پس از حضور جرثقیل هشت تنی در محل حادثه و ایمن سازی محیط، نجاتگران و آتش نشانان موفق شدند بدون هیچگونه آسیب و خسارتی خودرو را از داخل خاک خارج کرده و تحویل مالک دادند.

در ادامه نیز محل حادثه ایمن‌سازی و برای رفع نواقص به عوامل شهرداری منطقه تحویل داده شد. پس از آن هم عوامل آتش‌نشانی به ماموریت خود خاتمه دادند و به ایستگاه بازگشتند.

زمین کامیون باری را در بزرگراه سعیدی بلعید + عکس


زمین کامیون باری را در بزرگراه سعیدی بلعید + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!