مرد ی بعد از ازدواج مجدد همسرش را به قتل رساند!+جزئیات


مرد ی بعد از ازدواج مجدد همسرش را به قتل رساند!+جزئیات

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ کارآگاه حسین ترکیان گفت: در پی وصول تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر قتل خانمی 43 ساله در یکی از باغ های شهرستان فلاورجان رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ کارآگاه حسین ترکیان گفت: در پی وصول تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر قتل خانمی 43 ساله در یکی از باغ های شهرستان فلاورجان رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه بلافاصله تیمی از اداره مبارزه با جرائم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم در محل حاضر و مشاهده شد خانم 43 ساله در حالی که به صندلی بسته شده بود دچار خفگی و به قتل رسیده است.

مرد ی بعد از ازدواج مجدد همسرش را به قتل رساند!+جزئیاترئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: با انجام اقدامات پلیسی کاراگاهان در صحنه جرم مشخص شد شوهر مقتول به دلیل اختلافاتی که با وی داشته او را به باغ شخصی اش آورده و پس از بستن دست و پای همسرش به صندلی وی را خفه کرده است لذا با توجه به مشخص شدن زوایای پنهان ،پرونده قاتل که در محل حضور و قصد فریب ماموران را داشت ، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته به قتل همسر خود اقرار و گفت: چون بدون اطلاع همسرم ازدواج مجدد کرده بودم با او دچار اختلافاتی شده بودم که وی را باغ آورده و پس از مشاجراتی که با هم داشتیم همسرم را به صندلی بسته و با انداختن چسب دور گلویش وی را خفه کردم.

اصفهان/ بهمن راعی


مرد ی بعد از ازدواج مجدد همسرش را به قتل رساند!+جزئیات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن