امروز ضیافت شاعران به مناسبت تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی برپا می‌ شود


امروز ضیافت شاعران به مناسبت تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی برپا می‌ شود

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران عملیات وعده صادق خود را با رمز یا رسول‌الله(ص) با موفقیت به سرانجام رساند و ضمن تنبیه رژیم غاصب...

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران عملیات وعده صادق خود را با رمز یا رسول‌الله(ص) با موفقیت به سرانجام رساند و ضمن تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی در جسارت حمله به کنسولگری ایران در دمشق، یکبار دیگر ثابت کرد که بنای این رژیم پوشالی سست‌تر از خانه عنکبوت است و دیگر به پایان عمرش نزدیک می‌شود.

این اقدام شیرینی ایام و شکر شدن کام کل آزادمردان و دلیرزنان جبهه مقاومت را موجب شد. قرار است شاعران و ادب‌دوستان به حکم این شیرینی از ساعت ۱۶:۳۰ روز سه‌شنبه (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) در فرهنگسرای انقلاب گردهم بیایند و از این پیروزی ضیافت کلمه‌ایی برپا کنند.

علاقه‌مندان برای حضور در این گردهمایی که با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود، می‌توانند در روز و ساعت اعلام شده به بزرگراه شهید نواب صفوی، خیابان کمیل، بین اخلاقی و خوش مقام، رو به روی ایستگاه مترو کمیل، سالن اجتماعات فرهنگسرای انقلاب مراجعه کنند.


امروز ضیافت شاعران به مناسبت تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی برپا می‌ شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت