یدیعوت آحارنوت: در عملیات ایران مهمترین پایگاه هوایی اسراییل هدف قرار گرفت


یدیعوت آحارنوت: در عملیات ایران مهمترین پایگاه هوایی اسراییل هدف قرار گرفت

یک روزنامه صهیونیستی به اصابت مهمترین پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در جریان عملیات تنبیهی ایران اذعان کرد.

یدیعوت آحارنوت: در عملیات ایران مهمترین پایگاه هوایی اسراییل هدف قرار گرفت

به گزارش راهبرد معاصر، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت اذعان کرد که پایگاه هوایی «نواتیم» هدف حمله‌های موشک‌های ایران قرار گرفته است.

این روزنامه ادامه داد: پایگاه نواتیم مهمترین پایگاه هوایی در اسرائیل به شمار می‌رود.

شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی آمریکا در گزارشی نوشته بود که در پی عملیات ترکیبی پهپادی-موشکی تهران علیه تل‌آویو، دست کم ۹ موشک به دو پایگاه هوایی اسرائیل اصابت کرده و خسارت قابل توجهی به تل‌آویو تحمیل کرده است.

ای‌بی‌سی به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی نوشته است که پنج موشک بالستیک ایران، به پایگاه هوایی «نواتیم» اصابت کرد که در پی آن، یک فروند هواپیمای ترابری نظامی سی -۱۳۰، یک باند فرود و چندین انبار خسارت دیده است. همچنین چهار موشک دیگر نیز به پایگاه هوایی «نقب» اصابت کرده و خساراتی به این پایگاه نیز وارد شده است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز روز گذشته در گزارشی حمله به کنسولگری ایران در دمشق را اقدامی اشتباه ناشی از ارزیابی‌های نادرست کابینه رژیم صهیونیستی دانسته و شب عملیات تنبیهی ایران به اسرائیل را یک «سیرک راهبردی» برای این رژیم خواند.

این گزارش به شکست راهبردی که رژیم صهیونیستی بعد از واکنش ایران گرفتار آن شده، اشاره و تاکید کرد که اسرائیل تقریباً دو هفته در نتیجه ترس از این عملیات فلج شده بود و بعد از انجام ترور منتظر واکنش ایران بود./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی